TaZ Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Er for tiden i malaysia og skulle gjerne sett tilgang til noen sider som er sperret her nede. Prøvde å sette opp winproxy på maskinen hjemme(lyse fiber) men winproxy støtter bare opptil port 20000 og problemet er at jeg har kun port 31xxx åpen mot maskinen hjemme. Kan åpne en annen port men da må modem dritten restartes og det går ikke herfra.. Andre proxy software som kan brukes? Tilgang til maskinen hjemme har jeg via logmein. Endret 27. februar 2010 av taz
Jarmo Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Er for tiden i malaysia og skulle gjerne sett tilgang til noen sider som er sperret her nede. Er ikke regering der nede strenge med tilgang til "diverse" nettsider? Altså rett og slett lovbrudd i henhold til landets lover?
TaZ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Skrevet 27. februar 2010 Spar deg for å svare vist du ikke kan hjelpe,men siden du tror jeg har tenkt å bryte lovene her nede så kan jeg berolige deg med at det er NRK mobil tv jeg gjerne vil se,det er sperret utenfor norge grunnet.sende rettigheter.
Wattengård Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Prøv å sett opp en VPN hjemme istedet. Da vil det se ut som du er koblet på hjemmenettverket ditt. Problemet vil jo være at din egen hjemmelinjes uthastighet kan være en flaskehals. -c-
TaZ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har 10\10 fiber så hastighet er ikke noe problem,men problemet er porten,jeg klarer ikke å setter rett port i hjemme sentralen,vel jeg klarer det men den må restartes,som må gjøres fysisk...da er jeg like langt. Skulle self. tenk på dette før jeg reise.. Endret 6. mars 2010 av taz
Thomas. Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 http://wiki.uniformserver.com/30-second_WAMP_server_setup_and_optional_20_minute_static_URL_setup ...og last ned et proxy script.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå