Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kroppsspråk som viser interesse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kvinner er ikke SÅ kompliserte som dere tror!

 

Fra artikkelen:

Kvinner viser interesse når hun:

 

* Ser på munnen din (syns du har gule tenner)

* Ser på når du berører deg selv (tenker: what a creep som står å tar på seg selv i full offentlighet)

* Kjærtegner utsiden av låret (det klødde)

* Et skulderrykk (av og til rykker det i skulderen)

* Bar skulder, ser seg over skulderen (det er varmt og hun hørte noe bak seg)

* Tar seg i nakken, viser armhulene (erogen sone)(tenker: må shave IGJEN)

* Står med vekten på det ene benet (et ben er 2cm kortere enn det andre)

* Bena peker mot deg ( ja skal de liksom peke til sidene?)

* Kaster gjentatte blikk (Okei der kan du ta hintet!)

* Pupillene blir større (det er mørkt i rommet)

* Underleppa hovner litt opp ( :!: )

* Skiller leppene (forkjølet og må puste gjennom munnen)

 

Som sagt vi er ikke så kompliserte! Hvis jenta ser på deg, smiler, sier hei og ser på deg gjenntatte ganger så er hun interesser. Ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar

Haha.

Malteaser har mange gode forklaringer på ting der ;)

Ein kan ikkje lese ei sånn liste og gå ut i verden for å tolke alt ved hjelp av den.

Sikre signaler? Vil da sei at ingenting er sikkert, men stor sannsynlegheit kan eg gå med på.

 

Alle er forskjellige, og gjer ting av forskjellige grunner. Så fins ingen fasit på kroppsspråk. Kun veldig generelt grunnlag. Som eigentleg ikkje fungerer noko særleg vil eg tru.

 

Ta heller og gå med magefølelsen, stemningen, kjemien og alt sånt. Vil da sei at det er minst like "sikkert" som listene der.

Og sjølvsagt kan jenter virke kompliserte, men er dei interessert, og vil noko. Så vil dei fleste gi ganske klare signaler på det. Så er det opp til korleis du vil tolke dei.

Lenke til kommentar

Haha.

Malteaser har mange gode forklaringer på ting der ;)

Ein kan ikkje lese ei sånn liste og gå ut i verden for å tolke alt ved hjelp av den.

Sikre signaler? Vil da sei at ingenting er sikkert, men stor sannsynlegheit kan eg gå med på.

 

Alle er forskjellige, og gjer ting av forskjellige grunner. Så fins ingen fasit på kroppsspråk. Kun veldig generelt grunnlag. Som eigentleg ikkje fungerer noko særleg vil eg tru.

 

Ta heller og gå med magefølelsen, stemningen, kjemien og alt sånt. Vil da sei at det er minst like "sikkert" som listene der.

Og sjølvsagt kan jenter virke kompliserte, men er dei interessert, og vil noko. Så vil dei fleste gi ganske klare signaler på det. Så er det opp til korleis du vil tolke dei.

 

 

næh, Malteaser sin forklaring er litt rar, for det er da enkelt å se forskjell på når noen klør på låret og kjærtegner det...det var ett par andre slike jeg tror hun bommet litt på og så tror ikke man skal legge alt for mye vekt på det der...f.eks hvor stor sannsynlighet er det at en jente plutselig rykker i skulderen?

tviler og sterkt på at så mange jenter tar opp armen og viser armhulene for å komme frem til at de må barberes...

Lenke til kommentar

Ok, greit.

Den med kløinga kan eg gå med på er under tvil.

 

Men det med rykking i skulder kan jo vere av nervøse årsaker, og viss det er andre grunner til det, så tviler eg på at ein merker det, viss ein ikkje av ein eller anna merkeleg grunn sitter og fokuserer på sånt ;)

Og kor mange jenter tenker over at armhulene er ein erogen sone?

 

Vil fortsatt sei at å lese sånne lister er for det meste tull, da ein må som regel fokusere og tenke over tingene på lista for å legge merke til dei. Og det i seg sjølv kan øydelegge daten.

Lenke til kommentar

Ok, greit.

Den med kløinga kan eg gå med på er under tvil.

 

Men det med rykking i skulder kan jo vere av nervøse årsaker, og viss det er andre grunner til det, så tviler eg på at ein merker det, viss ein ikkje av ein eller anna merkeleg grunn sitter og fokuserer på sånt ;)

Og kor mange jenter tenker over at armhulene er ein erogen sone?

 

Vil fortsatt sei at å lese sånne lister er for det meste tull, da ein må som regel fokusere og tenke over tingene på lista for å legge merke til dei. Og det i seg sjølv kan øydelegge daten.

 

 

tror faktisk at veldig mange jenter er klar over at armhulene er en erogen sone, men det er bare meg. virker rart hvis jenter bevisst skulle vise armhulene til andre fok sånn plutselig...tydeligvis at vi er forskjellige, for synes at den listen inneholdt mye bra. f.eks, det med å flytte glass eller å lene seg over i hennes sone, er en fin indikator på om hun er klar for seriøs kino...

 

hvem er det forresten som har endret på trådens tittel?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Lov å vere forskjellige og ha forskjellige meininger :)

 

Har da ikkje sagt at lista ikkje innheld noko bra. Men folk er forskjellige, nokon har ei intimsone som er på 2 meter og andre har kanskje på 50 cm. Og klart den lista kan hjelpe og gi ein indikasjon, men seier det at du ikkje skal fokusere for mykje på dei tinga som står på den. Overanalysere ting er som regel aldri ein bra ting når det kjem til andre mennesker.

Lenke til kommentar

Haha.

Malteaser har mange gode forklaringer på ting der ;)

Ein kan ikkje lese ei sånn liste og gå ut i verden for å tolke alt ved hjelp av den.

Sikre signaler? Vil da sei at ingenting er sikkert, men stor sannsynlegheit kan eg gå med på.

 

Alle er forskjellige, og gjer ting av forskjellige grunner. Så fins ingen fasit på kroppsspråk. Kun veldig generelt grunnlag. Som eigentleg ikkje fungerer noko særleg vil eg tru.

 

Ta heller og gå med magefølelsen, stemningen, kjemien og alt sånt. Vil da sei at det er minst like "sikkert" som listene der.

Og sjølvsagt kan jenter virke kompliserte, men er dei interessert, og vil noko. Så vil dei fleste gi ganske klare signaler på det. Så er det opp til korleis du vil tolke dei.

 

 

næh, Malteaser sin forklaring er litt rar, for det er da enkelt å se forskjell på når noen klør på låret og kjærtegner det...det var ett par andre slike jeg tror hun bommet litt på og så tror ikke man skal legge alt for mye vekt på det der...f.eks hvor stor sannsynlighet er det at en jente plutselig rykker i skulderen?

tviler og sterkt på at så mange jenter tar opp armen og viser armhulene for å komme frem til at de må barberes...

 

Hehe jeg overdrev jo litt da! ;) Det var liksom meningen.

Men jeg visste ikke det med armhulene så... :ermm:

Lenke til kommentar

Når man prøver å lese kroppsspråk kan man ikke trekke raske slutninger basert på en eller to bevegelser. Noen personer har naturlig sett et litt anderledes kroppsspråk, som fort kan lure folk til å tro tiong om dem som ikke stemmer. Og noen ganger kan det være helt andre åprsaker til at personer gjør som de gjør enn det vi liker å tro. Det er godt mulig at hun faktisk klødde på låret. Eller at han som står og tar seg på nesen (som er ett av flere tegn på at personen farer med usannheter) faktisk klør på nesa.

 

Men om personen samtidig er veldig på å enten holde øyekontakten, eller å vike unna, samtidig som du legger merke til at han benytter et formelt språk og forandrer kroppsspråket sitt, da kan du begynne på å lure på om han forteller deg sannheten :) Akkurat som biting i underleppa, OG fikling med hår, OG berøringer kan bety at det blir action på deg i kveld :fun:

 

Edit: Betyr ikke korslagte ben at personen lukker seg for deg, og prøver å trekke seg vekk/skape avstand mellom dere?

 

Edit2: Det begynte å klø noe jævlig på nesa nå :p

Lenke til kommentar

Når man prøver å lese kroppsspråk kan man ikke trekke raske slutninger basert på en eller to bevegelser. Noen personer har naturlig sett et litt anderledes kroppsspråk, som fort kan lure folk til å tro tiong om dem som ikke stemmer. Og noen ganger kan det være helt andre åprsaker til at personer gjør som de gjør enn det vi liker å tro. Det er godt mulig at hun faktisk klødde på låret. Eller at han som står og tar seg på nesen (som er ett av flere tegn på at personen farer med usannheter) faktisk klør på nesa.

 

Men om personen samtidig er veldig på å enten holde øyekontakten, eller å vike unna, samtidig som du legger merke til at han benytter et formelt språk og forandrer kroppsspråket sitt, da kan du begynne på å lure på om han forteller deg sannheten :) Akkurat som biting i underleppa, OG fikling med hår, OG berøringer kan bety at det blir action på deg i kveld :fun:

 

Edit: Betyr ikke korslagte ben at personen lukker seg for deg, og prøver å trekke seg vekk/skape avstand mellom dere?

 

Edit2: Det begynte å klø noe jævlig på nesa nå :p

 

 

hæ? når en coach skriver hva tegnene betyr, så vil jeg nesten tro at det er en troverdig kilde. korslagte ben er jo en behagelig sittestilling. er ikke helt sikker på hvordan det settes i sammenheng, men tror nok på coachen(det er forskjell på å kjærtegne og å klø, og skal vel være greit å se forskjell...)

ang å trekke slutninger, så er det vel derfor man anbefaler ett minimum antall tegn diverse steder...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Når man prøver å lese kroppsspråk kan man ikke trekke raske slutninger basert på en eller to bevegelser. Noen personer har naturlig sett et litt anderledes kroppsspråk, som fort kan lure folk til å tro tiong om dem som ikke stemmer. Og noen ganger kan det være helt andre åprsaker til at personer gjør som de gjør enn det vi liker å tro. Det er godt mulig at hun faktisk klødde på låret. Eller at han som står og tar seg på nesen (som er ett av flere tegn på at personen farer med usannheter) faktisk klør på nesa.

 

Men om personen samtidig er veldig på å enten holde øyekontakten, eller å vike unna, samtidig som du legger merke til at han benytter et formelt språk og forandrer kroppsspråket sitt, da kan du begynne på å lure på om han forteller deg sannheten :) Akkurat som biting i underleppa, OG fikling med hår, OG berøringer kan bety at det blir action på deg i kveld :fun:

 

Edit: Betyr ikke korslagte ben at personen lukker seg for deg, og prøver å trekke seg vekk/skape avstand mellom dere?

 

Edit2: Det begynte å klø noe jævlig på nesa nå :p

 

 

hæ? når en coach skriver hva tegnene betyr, så vil jeg nesten tro at det er en troverdig kilde. korslagte ben er jo en behagelig sittestilling. er ikke helt sikker på hvordan det settes i sammenheng, men tror nok på coachen(om hune . det er forskjell på å kjærtegne og å klø, og skal vel være greit å se forskjell...

ang å trekke slutninger, så er det vel derfor man anbefaler ett minimum antall tegn diverse steder...

 

 

Kva er det du snakker om? Er da ingen som har sagt at det ikkje er ein "troverdig" kilde. Må ta og lese litt betre før du svarer.

Og for å sei det sånn, så skaut du deg sjølv i foten litt kanskje. Ang. det med at korslagte bein er ein behageleg sittestilling. Treng jo ikkje vere noko meir bak den handlinga enn akkurat det.

 

OT: Er det ikkje korslagte armer som skal indikere at ein lukker seg/trekker seg tilbake?

Lenke til kommentar

Jo, korslagte armer (eller armer holdt foran overkroppen) er et tegn på tilbaketrekkelse, at en lukker seg eller er usikker. Kommer ann hvordan personen har hendene. Hvis han feks holder rundt armene sine kan han være anspent. Knutter han nevene bør du kanskje holde litt avstand.

 

Har da ikke sagt noe sted at hun damen tar feil? Bare påpekt viktigheten av å trekke slutninger først når man begynner å se flere tegn i kroppspråket som kan tyde på det samme. Et mønster.

 

Det med korslagte bein er jeg usikker på, men er rimelig sikker på at det er en måte å lukke seg for for andre på. Eller skape en slags barriere til samtalepartneren eller omverdenen.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Her har folk fokusert for mye på hvert enkelt tegn, og argumenterer rundt dette. At hvis en kvinne gjør én av tingene, så er hun intressert. Og det skaper naturligvis en debatt etter som det kan være millioner av grunner til at en kvinne gjør en bestemt bevegelse.

 

Man kan ikke basere tegn på interesse ned til en eller to bestemte bevegelser, men hvis flere av disse tegnene kommer hyppig over kort tid kan det absolutt tolkes som interesse.

Så jeg vil si at den listen absolutt er en bra smørbrødliste over kroppspråket til kvinner og menn sett som en helhet og ikke som enkeltpunkter.

Lenke til kommentar

Når man prøver å lese kroppsspråk kan man ikke trekke raske slutninger basert på en eller to bevegelser. Noen personer har naturlig sett et litt anderledes kroppsspråk, som fort kan lure folk til å tro tiong om dem som ikke stemmer. Og noen ganger kan det være helt andre åprsaker til at personer gjør som de gjør enn det vi liker å tro. Det er godt mulig at hun faktisk klødde på låret. Eller at han som står og tar seg på nesen (som er ett av flere tegn på at personen farer med usannheter) faktisk klør på nesa.

 

Men om personen samtidig er veldig på å enten holde øyekontakten, eller å vike unna, samtidig som du legger merke til at han benytter et formelt språk og forandrer kroppsspråket sitt, da kan du begynne på å lure på om han forteller deg sannheten :) Akkurat som biting i underleppa, OG fikling med hår, OG berøringer kan bety at det blir action på deg i kveld :fun:

 

Edit: Betyr ikke korslagte ben at personen lukker seg for deg, og prøver å trekke seg vekk/skape avstand mellom dere?

 

Edit2: Det begynte å klø noe jævlig på nesa nå :p

 

 

hæ? når en coach skriver hva tegnene betyr, så vil jeg nesten tro at det er en troverdig kilde. korslagte ben er jo en behagelig sittestilling. er ikke helt sikker på hvordan det settes i sammenheng, men tror nok på coachen(om hune . det er forskjell på å kjærtegne og å klø, og skal vel være greit å se forskjell...

ang å trekke slutninger, så er det vel derfor man anbefaler ett minimum antall tegn diverse steder...

 

 

Kva er det du snakker om? Er da ingen som har sagt at det ikkje er ein "troverdig" kilde. Må ta og lese litt betre før du svarer.

Og for å sei det sånn, så skaut du deg sjølv i foten litt kanskje. Ang. det med at korslagte bein er ein behageleg sittestilling. Treng jo ikkje vere noko meir bak den handlinga enn akkurat det.

 

OT: Er det ikkje korslagte armer som skal indikere at ein lukker seg/trekker seg tilbake?

 

ble nok litt for opphengt i at noen var uenig i noen punkter som at de var 100% uenig ja. ser den.

 

her er en artikkel som sier at korslagte bein er flørting.

http://www.klikk.no/samliv/dating/article455322.ece

 

det du skriver om korslagte armer kan nok være rett ja, men kan og være ett bra tegn på at hun er singel og at du dermed trenger å bygge mer attraction. De som er opptatt er nok mer åpen i kroppsspråket.

Lenke til kommentar

Her har folk fokusert for mye på hvert enkelt tegn, og argumenterer rundt dette. At hvis en kvinne gjør én av tingene, så er hun intressert. Og det skaper naturligvis en debatt etter som det kan være millioner av grunner til at en kvinne gjør en bestemt bevegelse.

 

Man kan ikke basere tegn på interesse ned til en eller to bestemte bevegelser, men hvis flere av disse tegnene kommer hyppig over kort tid kan det absolutt tolkes som interesse.

Så jeg vil si at den listen absolutt er en bra smørbrødliste over kroppspråket til kvinner og menn sett som en helhet og ikke som enkeltpunkter.

 

 

tja, som en annen har inne vil si, så har jentene en emosjonell del av hjernen og en logisk del. når den emosjonelle delen slår inn, så kan hun f.eks ha det til å se ut som at hun bare skulle klø seg, men armen kom opp dit for en grunn og det er ikke fordi hun skulle klø seg. Da vet man at hun på en eller annen måte er interessert, men hun vil spille hard to get. Men det med at det kan være lurt med flere tegn, det er jeg ganske så enig i.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...