Gå til innhold

Klarer ikke å velge mellom disse 7 telefonene!


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å bytte ut min K800i nå, da jeg har hatt denne i rundt 3-4 år.

 

Når det gjelder abbonnement så har jeg ingen binding, og tenkte derfor å kjøpe en mobil med Telenor, da jeg syntes de hadde de mest aktuelle abbonnementene MED mobil.

 

Abbonnementet jeg har tatt utgangspunkt i er da Telenor FriHet. Min regning består hovedsakelig av SMS, så FriHet med SMS-pakke som inkluderer 2000 SMS i måneden er meget bra for meg, samtidig som at jeg får mobilene til en gunstig månedspris.

 

Her er telefonene:

 

 

iPhone 16GB 3GS for 2690,-

 

Nokia 5800 Blue for 1299,-

 

Sony Ericsson Aino U10i Luminious for 1699,-

 

Nokia N97 Mini for 1999,-

 

Samsung S8000 Jet for 1119,-

 

iPhone 3G 8 GB for 1790,-

 

HTC Hero for 1999,-

 

Prisene er kjøpsprisen jeg må betale med FriHet som abbonnement.

 

Noen innspill til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at når du får sponset telefon med telenor frihet heter abonnementet som regel frihet199, som betyr at de legger på 199kr/mnd.

 

Ellers må du nesten si noe om hva du vil med telefonen din før det er lett å anbefale noe. HTC kommer med nye telefoner om en måneds tid, og da vil du få mye mer for pengene fra den kanten. Ser ut som desire kommer til å koste et par-tre hundrelapper mer en hero feks.

Lenke til kommentar

Ja er klar over det med Frihet for 199 de 12 første månedene.

 

Greia er at disse pengene sparer jeg inn ved å kjøpe den pakken med 2000 SMS, da jeg å betaler rundt 500 kroner i måneden bare for SMS.

 

Angående hva jeg stiller som krav, så har jeg som nevnt brukt min K800i i noen år, og det sier jo litt! Det jeg er opptatt av i en telefon er ringekvalitet og sms-funksjonalitet. Design er også viktig, at den ikke er klumpete, men mer elegant. Når det gjelder kamera og musikkspiller så bryr jeg meg ingenting.

 

Nå skal disse telefonene være ganske greie alle sammen i følge det jeg har lest på Amobil.no, er derfor jeg tok de frem.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke superpluss med supertekst ? denne gir deg større subsidering på telefon samt 300 sms for 299 i mnd.

 

300 SMS blir for lite desverre. Samtidig som at jeg ringer litt og da er det greit med 0,49 og ikke 0,69.

 

var selvfølgelig 3000 jeg mente :)

 

edit: ringeprisen er fra 0,49 til 0,99

Endret av Heracles
Lenke til kommentar

Jeg har Hero og er storfornøyd! Om du vurderer Hero, så kan du egentlig bare stryke Samsung Jet av lista. Jeg stod mellom disse to, men gikk for HTC Hero og har aldri angret. Moren min fikk Jet til jul og jeg har prøvd den litt, Hero er en helt annen verden! Med Android får du jo noen muligheter du ikke får med de andre mobilene (med untak fra iPhone), nemlig Marked. iPhonen har også et slikt marked, men det er visst mer begrenset enn Android Marked fordi det er Appel.

 

Jeg ville nok venta til HTC kom ut med sine nye lekkerbisker. Desire ser ut til å bli veldig lekker, både i funksjonalitet og utseende.

 

De andre mobilene har jeg ikke noe erfaring med, men jeg har falt veldig HTC og Helten min lever opp til navnet sitt!

Endret av Hypusa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...