Gå til innhold

BESTE LAN-SPILL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De beste multiplayer spillene er:

Q3,CS,BW.........og UT litt.

 

Resten er ikke i nærheten av å komme opp til disse selv om det er en del bra sånn som INSANE(dritt bra bilspill og jeg liker ikke bilspill så dette er bra.)

så har du mange andre rett bak her.

 

men det spillet som kommer til å ta over på Multiplayerdelen er IGI 2 når det kommer ut, det var jo bare et helt rått spill(IGI) og når 2eren nå kommer ut så kommer det til å bi så bra.

Lenke til kommentar

Du skal være mange på et LAN for å spille RCTW. Er det et mini-LAN med 10 stykker er det ikke noe særlig å spille RCTW, men 10 stykker på MOH:AA er bare luksus. Ikke noe særlig å spille Omaha-beach med fem stykker da, men de fleste andre brett går det ann på. Ellers så har vi hmmm...hmmm...*tenke* nei, det er vel det eneste spillet jeg spiller på LAN for tida. Har fått tak i en co-op mod da til MOH:AA :smile: Sweeet

Lenke til kommentar

Hos oss går det i Rogue Spear hele natta, men Ghost Recon ser ut til å ta over nå. Når vi blir slitne og begynner å vase, så går vi over på Rune. Det er knallhumor. Må prøves! Ellers så varierer vi litt med bil og fly. Bilspill: Need For Speed 5. Fly: Combat flightsimulator 2.

Lenke til kommentar

UT er digg i LAN når man er få, CS er gøy når man får en viss balanse i lagene, HL deathmatch er også digg, å legge ut ondskapsfulle tripmine- og satchel-feller er min spesialitet >:)

Q3 er bare pælmepælmepælme, Ut er mye mer variert, med helt forskjelige taktikker i forhold til hvilke våpen man har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...