ollibolli87 0 Report post Posted February 25, 2010 Hei! Har et par slitte viskere til min peugeot 306 96' noen som vet str på disse? Har tenkt meg en tur til Biltema for å unngå å bruke en formue på bensin stasjon. Takk:) Quote Share this post Link to post
KVTL 619 Report post Posted February 25, 2010 http://www.biltema.no/Bil---MC/Elektrisk/Vindusrengjoring/Peugeot/306/ Alle bilrekvisitaforhandlere har en egen tabell du skal/ kan benytte deg av. Quote Share this post Link to post
ollibolli87 0 Report post Posted February 25, 2010 Strålende, fant ikke den tabellen isted! Quote Share this post Link to post
Ingeniør 450 Report post Posted February 25, 2010 Løsningen er enkel, du tar med deg vindusviskeren med deg og sammenligner... Quote Share this post Link to post
KVTL 619 Report post Posted February 28, 2010 Har jeg aldri gjort. Har alltid kikket i vognlistene eller på pakkene. Spesielt når jeg kjøpte Trico Neoform så var dette viktig da det følger med bilspesifikt festemekanisme på hvert enkelt blad. (Anbefaler også Trico Neoform hvis du har råd, har ikke skiftet viskere på 1,5 år og de er enda ikke utslitte. Men de koster mer enn de på Biltema dog. Hvis du har Jula i nærheten så har også de viskere. Quote Share this post Link to post