Gå til innhold

IE 6 rebooter maskina


Anbefalte innlegg

Når jeg sitter å surfer, så opplever jeg at maskina plutselig rebooter. Dette skjer som oftest idet jeg går inn på en ny side.

Noe som har opplevd det samme? Kan ikke fatte hvor problemet kan ligge.

 

Jeg har:

Win XP SP1 + alle patcher

P4 2.8 ghz

Abit IS7

Twinmos 2 x 512 gb

Creative Ti4200

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har ikke dette problemet med f.eks. Opera. Hadde dette problemet på forrige maskin også. Da trodde jeg problemet lå i driverne til SB Live'en min. De rota til IE i XP. Nå kan ikke det være problemet. Kunne selfen brukt Opera, men den er fremdeles ikke 100% kompatibel med alle web-sider ennå.

Lenke til kommentar

bruk opera.. det er veldig få sider nå som ikke virker, jeg bruker aldri ie lenger. bare prøv en uke og se. du kan jo ha ie liggende å bruke det til akkurat de sidene som ikke virker. og det er de idene som er dårlige og ikke følger standarden, ikke opera. opera er mye bedre å bruke, med musesnarveier, lettere håndtering av vinduer, raskt google søk og alt! anbefales..

Lenke til kommentar

Desverre kommer man ikke helt utenom IE ennå. Jeg er ihuga fan av Mozilla, men må ha IE pga. Nettbanker, multimediasider (Musicbrigade), web grensesnitt på router og switcher osv. :-?

 

Hva om du kjører iesetup.exe en gang til da og installerer hele IE på nytt med alle funksjoner? Jeg har i hvert fall rettet feil på den måten ved andre tilfeller (aldri hatt noe reboot).

 

Edit: Skrivefeil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...