Gå til innhold

hvorfor er det sånn i ALLE spillene jeg spiller!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ikke snakk om skrivefeil jeg håper du forstår som du sikkert ser kan det bli vanskelig å forstå selve meningen med setningene når man glemmer komma håper nå at du forstår det takk

Men hvem er du til å komme her å klage? La gutten få skrive som han vil. Så bestemmer du selv om du vil svare.

Jeg er enig i at det kan være vanskelig å forstå til tider, og jeg skulle ønske at aller skrev 100% gramatisk riktig, men det er ikke mulig. Hva vet du om han her har dysleksi eller andre skriveproblemer? Klarer du ikke å lese det, så går du ut av tråden.

format c:

og denne gangen gjør det skikkelig...

 

oki dumt spm, jeg er nemelig ikke så godt til det, det er nemelig pappaen min som driver med det. men for å formatere c: må jeg installere XP på nytt da, eller er det et program?

Ehh... Hvis du formaterer c: så forsvinner ALT du har på den partisjonen, inkl. alle programmer og operativsystem. Da må du installere Windows på nytt, ja. Dette skal ikke være nødvendig.

det er en stemme inni meg som sier : thomas,dette tror du ikke på...

Det trenger du ikke. Men det er det vel ingen her på forumet som er interessert i å vite.

kom igjen, er det ingen som kan tenke seg hva dette kan være? plz kom igjen kan noen prøve å hjelpe meg, gi meg noe tips?

Du kan prøve to ting. Det ene er å bytte skjerm.

 

Det andre er å gå inn her:

Start - Settings - Control Panel - Add/remove Hardware - (wizard) Next - Uninstall/Unplugg a device - Uninstall a device -

Se om du finner det gamle kortet på den listen.

 

Hvis ikke, så kan jeg ikke hjelpe. Beklager.

Lenke til kommentar
det er ikke snakk om skrivefeil jeg håper du forstår som du sikkert ser kan det bli vanskelig å forstå selve meningen med setningene når man glemmer komma håper nå at du forstår det takk

Men hvem er du til å komme her å klage? La gutten få skrive som han vil. Så bestemmer du selv om du vil svare.

Jeg er enig i at det kan være vanskelig å forstå til tider, og jeg skulle ønske at aller skrev 100% gramatisk riktig, men det er ikke mulig. Hva vet du om han her har dysleksi eller andre skriveproblemer? Klarer du ikke å lese det, så går du ut av tråden.

format c:

og denne gangen gjør det skikkelig...

 

oki dumt spm, jeg er nemelig ikke så godt til det, det er nemelig pappaen min som driver med det. men for å formatere c: må jeg installere XP på nytt da, eller er det et program?

Ehh... Hvis du formaterer c: så forsvinner ALT du har på den partisjonen, inkl. alle programmer og operativsystem. Da må du installere Windows på nytt, ja. Dette skal ikke være nødvendig.

det er en stemme inni meg som sier : thomas,dette tror du ikke på...

Det trenger du ikke. Men det er det vel ingen her på forumet som er interessert i å vite.

kom igjen, er det ingen som kan tenke seg hva dette kan være? plz kom igjen kan noen prøve å hjelpe meg, gi meg noe tips?

Du kan prøve to ting. Det ene er å bytte skjerm.

 

Det andre er å gå inn her:

Start - Settings - Control Panel - Add/remove Hardware - (wizard) Next - Uninstall/Unplugg a device - Uninstall a device -

Se om du finner det gamle kortet på den listen.

 

Hvis ikke, så kan jeg ikke hjelpe. Beklager.

Lenke til kommentar

jeg fant nettopp ut en ny ting når jeg prøvde å spille! at vis jeg skrudde LIGHTS: Til Low så forsvant de blinkende lysene, jeg hadde på High så tok jeg på Low så kunne jeg ikke se dem mer.

rart noen som vet noe hvorfor det er sånn? er Kortet mitt øddelagt eller kan det være skjermen min? noen som vet?

Lenke til kommentar

men også en ting til, det er akkurat som der det er lysest det er der det blinker mest osv.... men når jeg skrude ned LIGTH på low i spillet så ble disse blinkende lysene helt borte, bare nesten da vis jeg ser onkelig etter så kan jeg se dem, men det er liksom ikke sånn at det syns noe helt JÆ****G, så skrur jeg den ned på low så blir det bedre, men hvorfor er det sånn? noen som vet? noen som kan gi meg noe tips om å få rette dette. plz!!!

Lenke til kommentar

Etter å ha lest igjennom denne tråden har jeg dette å si:

 

I og med at du har reinstallert så er det ikke noe krøll på softwaren din. Da må det enten være noe galt med hardwaren - altså selve kortet - eller så er ikke instillingene bra satt opp. Det kan være forhåndsinnstillingene til fabrikanten eller noe liknende.

 

Sjekk om det finnes nye drivere eller noen oppdateringer.

 

Husk at skjermen kan stilles på - så vel som selve kortet.

 

En annen ting jeg råder deg til å gjøre er å poste en melding i hardware-delen av dette forumet dersom dette ikke løser seg for deg.

Der har du større sjans for å finne noen som kan hjelpe deg.

 

Det beste er å snakke med noen som har samme kort som deg, og gjerne så lik maskin som mulig.

 

Til sist - sjekk hjemmesiden til produsenten, og søk på google generelt.

finnes mange forum der ute med slike ting som tema.

 

Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Etter å ha lest igjennom denne tråden har jeg dette å si:

 

I og med at du har reinstallert så er det ikke noe krøll på softwaren din. Da må det enten være noe galt med hardwaren - altså selve kortet - eller så er ikke instillingene bra satt opp. Det kan være forhåndsinnstillingene til fabrikanten eller noe liknende.

 

Sjekk om det finnes nye drivere eller noen oppdateringer.

 

Husk at skjermen kan stilles på - så vel som selve kortet.

 

En annen ting jeg råder deg til å gjøre er å poste en melding i hardware-delen av dette forumet dersom dette ikke løser seg for deg.

Der har du større sjans for å finne noen som kan hjelpe deg.

 

Det beste er å snakke med noen som har samme kort som deg, og gjerne så lik maskin som mulig.

 

Til sist - sjekk hjemmesiden til produsenten, og søk på google generelt.

finnes mange forum der ute med slike ting som tema.

 

Håper det ordner seg for deg.

 

tusen takk, dette var et bra forslag, har send en mail til ATI jeg nå så får jeg se hvordan svar jeg får tilbake.

dere får sikkert høre mer fra meg om det har fiksa seg eller ikke,

men takk for hjelpen alle sammen!

Lenke til kommentar

jeg har nå nettopp Formatert Maskinen IGJEN på nytt fikk inn en trojansk hest eller noe sånt.

så har jeg akkurat nå kjørt 3dmark03 og da var det ingen tegn til disse blinkende lysene, det ensete jeg har gjort var formatrte pc igjen la in engelske 3.4 catalyst, flasha biosen til 1005 og så kjørte jeg 3dmark03 og så ikke noe til de blinkende lysene, JIPPI tror det kan være fikset jeg!!!!.

eller må jeg kjøre et spill for å være helt sikker? har nemelig ikke prøvd et spill enda skjønner dere.

men siden jeg ikke så de blinkende lysene i 3dmar03 testene så kan dem vel ikke være i spill da? eller kan dem? :-?

Lenke til kommentar

:lol: For No Tull og Tøys!

 

Noen som virkelig tror denne gutten her? Haha, dere må jo være stokk dumme..

 

Et sånt lys kan man umulig få med hardware feil.. har aldri hørt om noe sånt. Riktignok kan man få lysflekker som gølge av dårlig skjerm.

 

Han sier jo. PLZ. ingne som vet, hele tia..

 

+ Han visste ikke hva som skjedde når man formaterte c:

og Plutselig så hadde han flasha biosen.. LMAO

 

Vet man ikke hva er format er så vet man ihvertfall ikke hvordan man flasher biosen.

 

Du Gutten med problema.. Et tips.. Spør psykologen din!

Hvis du ikke har en, så Skaff deg en.. Det trengs!

 

+ Alle postene er skrevet 14jan! haha, må si han ahr fått gjort mye på den dagen... Flasha bios.. Dilla med utallige drivere, formatert.. OSV OSV.

 

Kom IGjen.. lol

Hvor er fornuften..

 

Neo

-En som Vet å analysere :lol:

Lenke til kommentar
:lol: For No Tull og Tøys!

 

Noen som virkelig tror denne gutten her? Haha, dere må jo være stokk dumme..

 

Et sånt lys kan man umulig få med hardware feil.. har aldri hørt om noe sånt. Riktignok kan man få lysflekker som gølge av dårlig skjerm.

 

Han sier jo. PLZ. ingne som vet, hele tia..

 

+ Han visste ikke hva som skjedde når man formaterte c:

og Plutselig så hadde han flasha biosen.. LMAO

 

Vet man ikke hva er format er så vet man ihvertfall ikke hvordan man flasher biosen.

 

Du Gutten med problema.. Et tips.. Spør psykologen din!

Hvis du ikke har en, så Skaff deg en.. Det trengs!

 

+ Alle postene er skrevet 14jan! haha, må si han ahr fått gjort mye på den dagen... Flasha bios.. Dilla med utallige drivere, formatert.. OSV OSV.

 

Kom IGjen.. lol

Hvor er fornuften..

 

Neo

-En som Vet å analysere :lol:

 

se her du din tulling, for det første så HATER jeg sånne duster som deg, du vet ingen ting om meg bortsett fra at jeg har spørt om hjelp etter et problem her, jeg skriver mye plz for jeg har vært vant til å skrive det, jeg formaterte pc'en først en gang og kjørte spillene igjen, men det virka ikke, så plutselig var jeg inniom en side der jeg fikk en trojansk hest eller noe lignende inn på pc'en, så formaterte jeg pc'en enda en gang, og det var pappaen min som formaterte pc'en for meg IKKE JEG! og etter at pc'en var formatert 2 ganger flasha HAN(pappaen) min biosen for meg, og etter det så prøvde JEG forskjellige drivere, men INGEN ting har virka!

Lenke til kommentar

Til Neo_mandal

 

enda en ting, det går ann å få gjort mye på en dag vis du viste det, kansje ikke du greier det, men jeg har værtfall fått gjort mye på den dagen!

 

jeg har nemelig send en mail jeg til Komplett, osv...

+ at det var en annen her på forumet som hadde en kamerat som hadde samme problem, og han skulle også bytte kort til et nytt! han hadde et R9500 pro tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...