Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa, sitte fast akkurat når eg e komt inn i alien verdnen. Fikk beskjed om at eg skulle ta ein jump pack eller noe i den dur tidligare i spillet. Men greier ikkje bruka an nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
løp fremover og dukk+hopp samtidig... (ikke hopp+dukk)

og få vekk de (#%"%¤@ capsene i topic...

Jeg tror det mest riktige er: Løp fremover, press duck, press så jump rimelig kjapt etter duck.

Sikkert det du mente, skulle bare tydeliggjøre litt

Skrevet

Hehehehe, husker det stedet JÆVLIG GODT!!! Når du er oppå de "øyene" i lufta pg skal komme deg ned til neste øy, osv.. Hadde spilt hele spillet uten å bruke "superhoppet", så jeg hadde helt glemt det. Jeg satt i flere timer og prøved å komme meg til neste øy.

Måten jeg klarte det på var å ta et kombinert rocketjump med en prima granat under, da fløy jeg akkurat langt nok til å land på neste øy. Hadde vel og merke ikke fult liv når brettet begynte, og jeg hadde lagret, så det gikk akkurat på hengende håret... :)

Skrevet

Mener dere det stedet der de søylene vokser opp av bakken, og portalen er laaangt borte? Der hoppa jeg opp på en fugl, og satt der til jeg kunne bruke longjump bort til portalen.

tau-cannon secondary fire gir deg også ganske stor fart, og du mister ikke av den heller.

• 2 uker senere...
Skrevet

Yes, kommet ett hakk lengre nå 8)

Kommet til ein grim fyr faktisk, stor som F og flyr hoyt oppe aa plage meg, nithroth eller noe kalles "banen".

w00t to do :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...