Veritas_ Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Joa, sitte fast akkurat når eg e komt inn i alien verdnen. Fikk beskjed om at eg skulle ta ein jump pack eller noe i den dur tidligare i spillet. Men greier ikkje bruka an nå
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 løp fremover og dukk+hopp samtidig... (ikke hopp+dukk) og få vekk de (#%"%¤@ capsene i topic...
joac Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 løp fremover og dukk+hopp samtidig... (ikke hopp+dukk)og få vekk de (#%"%¤@ capsene i topic... Jeg tror det mest riktige er: Løp fremover, press duck, press så jump rimelig kjapt etter duck. Sikkert det du mente, skulle bare tydeliggjøre litt
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 eh, japp... blir som med en combo i et beat'em up-spill...
Defender Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Hehehehe, husker det stedet JÆVLIG GODT!!! Når du er oppå de "øyene" i lufta pg skal komme deg ned til neste øy, osv.. Hadde spilt hele spillet uten å bruke "superhoppet", så jeg hadde helt glemt det. Jeg satt i flere timer og prøved å komme meg til neste øy. Måten jeg klarte det på var å ta et kombinert rocketjump med en prima granat under, da fløy jeg akkurat langt nok til å land på neste øy. Hadde vel og merke ikke fult liv når brettet begynte, og jeg hadde lagret, så det gikk akkurat på hengende håret...
Veritas_ Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Vet jo om d hopp/dukk greiene da ;o) funka bara ikkje Hehe, får prova den Defender
The_Zealot Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Mener dere det stedet der de søylene vokser opp av bakken, og portalen er laaangt borte? Der hoppa jeg opp på en fugl, og satt der til jeg kunne bruke longjump bort til portalen. tau-cannon secondary fire gir deg også ganske stor fart, og du mister ikke av den heller.
Veritas_ Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Skrevet 20. juni 2003 Yes, kommet ett hakk lengre nå 8) Kommet til ein grim fyr faktisk, stor som F og flyr hoyt oppe aa plage meg, nithroth eller noe kalles "banen". w00t to do
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå