Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mulig og få installert forhåndskjøpt dvdspiller ved kjøp av bil hos forhandler?


Anbefalte innlegg

Har bestillt dvdspiller(1 din large screen) med mp3, bluetooth osv osv, men er ikke såååå veldig sikker på monteringen. Med tanke på at jeg har lest om bilbrann, sikringer som har gått osv. Tror dere det er mulig at forhandler/verkstedet der kan montere denne for meg som en tillegsordning for bilkjøpet dersom det ikke innebærer annet enn montering (ikke beskjæring og sånne ting)?

 

Noen som har fått forhandler til å installere utenom det som følger med i bilen? Ringer ikke enda før jeg har bestemt meg for bilen jeg skal ha. Kan jo sikkert dra til ett verksted eller til ett sted der dem kan installere slike ting mot betaling, men om de kunne gjort dette gratis som "takk" for kjøp hoss dem... Blir jo ikke noe ekstra kostnader for dem utenom halvtimes ekstraarbeid for de som jobber der...

 

Jeg kjøper ikke bil etter ekstautstyret jeg har kjøpt, men har sett for meg de bilene jeg er interresert i før jeg bestillte dvd-spilleren så no worries der. Størrelsen er samme som standard cdspillere idag, bare med en avtagbar skjerm...

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke umulig at du får til dette, men det kommer jo helt an på hva slags bil du kjøper, kjøper du en veldig billig bil er det ikke sikkert de ønsker å bruke noe ekstra tid på den.

 

Men hvis man snakker om biler som ligger på 6 sifret beløp og oppover så burde det ikke være noe problem.

 

Det er snakk om 2 siffret beløp i 60 000 kr klassen. Men familien er gode kunder der og har kjøpt 4-5 biler fra den forhandleren. Så kanskje dette kan hjelpe på?

 

Hvor mye tror du dette ville kostet fra service? Anslagsvis?

 

Takker for tilbakemelding...

Lenke til kommentar

Fikk det på kjøpet og nedsatt prisen på Carinaen til 45-47 000 kr med omregistrering. Sier meg fornøyd med det, blir jo 3 mnd garanti også gjennom forhandler. Man kan alltids gå privat og finne til 20-30 000, men føler meg trygg gjennom forhandler som skulle ordne EU-kontroll også, dersom tiden var inne for det (før overdragelsen).

 

 

Takk for alle tilbakemeldinger og svar. Sier at saken er løst :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...