Gå til innhold

One.com eller noe annet?


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et stabilt webhotell med PHP safe mode off, mysql, apache, mail osv. Gjerne også DNS styring. Jeg har sett at one.com er billig, og etter de tok av php safe_mode er det temmelig aktuelt. Proisp.no er også aktuelt, men det er litt dyrere.

 

Jeg skal kjøre egenproduserte scripts i php/mysql, og andre webprogrammer, blant annet The Next Generation Site publishing.

 

Noen som har anbefalinger/ ris eller ros til webhoteller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Welcome to the One.com chat support. We are doing our best to answer your queries soon. We kindly ask for your understanding that our answers may be delayed during busy periods.

You are now chatting with 'Fenar'

Fenar: Thank you for using One.com 24/7 Interactive Online Support. My name is Fenar. How may I assist you?

you: hi fenar

you: im wondering

Fenar: hello there

you: is safe mode on or off now?

you: php safe_mode

Fenar: safe mode is off now on our servers

Fenar: may I know the issue please?

you: ok tnx :)

you: no issue, just wondering

you: have a nice day

Fenar: no worries

Fenar: You are welcome. Feel free to contact us again for any further assistance. Bye and hope you have a nice time : )

 

hmm.. jeg visste ikke safe_mode var av hos one.com

jeg har hatt one.com lenge, og det eneste som har plaget meg er php safe mode, men nå som den er borte, kan jeg si at det er det perfekte webhotellet. og er jo faen billig som få andre

Lenke til kommentar
Welcome to the One.com chat support. We are doing our best to answer your queries soon. We kindly ask for your understanding that our answers may be delayed during busy periods.

You are now chatting with 'Fenar'

Fenar: Thank you for using One.com 24/7 Interactive Online Support. My name is Fenar. How may I assist you?

you: hi fenar

you: im wondering

Fenar: hello there

you: is safe mode on or off now?

you: php safe_mode

Fenar: safe mode is off now on our servers

Fenar: may I know the issue please?

you: ok tnx :)

you: no issue, just wondering

you: have a nice day

Fenar: no worries

Fenar: You are welcome. Feel free to contact us again for any further assistance. Bye and hope you have a nice time : )

 

hmm.. jeg visste ikke safe_mode var av hos one.com

jeg har hatt one.com lenge, og det eneste som har plaget meg er php safe mode, men nå som den er borte, kan jeg si at det er det perfekte webhotellet. og er jo faen billig som få andre

Ikke sant. Det skjedde for få uker siden. Jeg var i gang med å bestille på one.com da jeg fant ut at de kjørte safe-mode på, og da ville jeg vente i stedet. Kun få dager etterpå fant jeg ut, til min store forundring, at de hadde skrudd den av.

 

Men er serverne raske? De ligger i Danmark og jeg lurer litt på responstiden med tanke på PHP og mysql og sånn. Html går uansett raskt å laste inn. Har du raske servere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det ligger mange begrensninger i Webhotellet til One (jeg har det selv). Blant annet så er minnet til webhotellet lite (24M). Og dette kan du ikke endre på. Hos ProISP som jeg også bruker (og koster det samme som One) kan du sette minnet til webhotellet manuelt selv opp til 128M. Og ProISP har en veldig god service og oppetid!

 

Skulle jeg ha valgt på nytt for mine webhotell så blir det klart ProISP i stedet for One.com. :)

 

My two cents.

Lenke til kommentar

Det ligger mange begrensninger i Webhotellet til One (jeg har det selv). Blant annet så er minnet til webhotellet lite (24M). Og dette kan du ikke endre på. Hos ProISP som jeg også bruker (og koster det samme som One) kan du sette minnet til webhotellet manuelt selv opp til 128M. Og ProISP har en veldig god service og oppetid!

 

Skulle jeg ha valgt på nytt for mine webhotell så blir det klart ProISP i stedet for One.com. :)

 

My two cents.

Aha :) Takk for tilbakemelding. Men hva mener du med minnet ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Dette er begrensninger i PHP. Som eksempel krever IPB 3 (dette forumet) minimum 64M, anbefalt er 128M. Jeg har et IPB 3 forum som er oppgradert i fra versjon 2.3.6. Og det går an bruke forumet, men det kommer titt og ofte feilmeldinger i ACP, bla så kan jeg ikke installere norsk språkpakke pga for lite minne på webhotellet.

 

Så har du utvidete planer for nettsiden din anbefaler jeg deg ProISP, da de gir deg mange flere muligheter til konfigurere webhotellet slik som du ønsker det selv. Du får ta en titt på webhotellene til ProISP så kan du sammenligne med One.com sine webhotell løsninger. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er på jakt etter et stabilt webhotell med PHP safe mode off, mysql, apache, mail osv. Gjerne også DNS styring. Jeg har sett at one.com er billig, og etter de tok av php safe_mode er det temmelig aktuelt. Proisp.no er også aktuelt, men det er litt dyrere.

 

Jeg skal kjøre egenproduserte scripts i php/mysql, og andre webprogrammer, blant annet The Next Generation Site publishing.

 

Noen som har anbefalinger/ ris eller ros til webhoteller?

 

Bruk proisp.no. Du slenger bare inn en php.ini fil i mappen du ønsker skal være safe_mode, f.eks. root. Inne i ini filen må du legge til en meget kort linje, men husker ikke helt hva det var. Da blir ini-innstillingene på serveren overstyr..

 

Om det hørtes vanskelig ut kan du kontakte de og høre om de kan flytte siden din til en server med safe_mode, men anbefaler å google php.ini greia på google. Det er utrolig enkelt oh greit å vite til senere.

 

Voallah.. der var det løst :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...