Gå til innhold

Avbestilling, Amentio


Anbefalte innlegg

Hei, =)

 

Jeg bestilte ny PC i går, men ser idag at amentio plutselig har endret lager-status på prosessoren min (amd 955) fra "100+ på lager" til "ubekreftet dato". Har hørt dette kan da veldig lang tid, og er fristet til å avbestille. Statusen til ordren er ; "åpen".

 

Til saken, jeg finner ikke avbestillings knappen noe sted. Dette står på siden;

Kansellering

Det er mulig å kansellere ordren før varen er behandlet, dette gjør du på siden "min konto - Ordrer".

Avbestillinger etter dette må skje via [email protected].

Hvor er min konto - ordrer? Gidder en av dere å sjekke om dere finner den? Har lett lenge nå, blir frustrert.

 

Tusen takk!

Endret av Pyls
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betyr det at du var en av de 100+ som forsvant er jo problemet løst, og blir det ventetid så spør hvor lenge.

Hei, og tusen takk for svar! Her er ordrelisten min; amentio2.jpg

Nettbutikken viser at prosessoren er "Ubekreftet 25.02.2010". Har litt problemer med å forstår skjemaet, er prosessoren bestilt fra eksternt lager til amentio? :S

 

Ekstra spørsmål; ser nå at de har prosessor-modellen over Phenom II 955, nemelig Phenom II 965 til AKKURAT samme pris! Er det en mulighet for meg å endre dette? Kjipt å få en dårligere prosessor for samme pris som toppmodellen! :ermm:

Lenke til kommentar

det står jo rett sidenav det du understreket i rødt :p

1 bestilt 0 sendt 1 rest.

altså at det ikke er sendt.

 

men med tanke på at amentio ikke lagerfører den døyt selv blir det nok bestilt fra fjernlager.

ringer du de bruker de være greie med gjerne oppgradere til hakket over med noe redusert mellomlegg eller spore opp fra annen levrandør.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

det står jo rett sidenav det du understreket i rødt :p

1 bestilt 0 sendt 1 rest.

altså at det ikke er sendt.

 

men med tanke på at amentio ikke lagerfører den døyt selv blir det nok bestilt fra fjernlager.

ringer du de bruker de være greie med gjerne oppgradere til hakket over med noe redusert mellomlegg eller spore opp fra annen levrandør.

Tusen takk for svar!

 

Får prøve å ringe i morgen tidlig. Så du tror de kan oppgradere til hakket over? Jeg har betalt med forskudd/mastercard . Er jo bare 3,- usle små kroner prisforskjell mellom de to prosessorene. Føler meg litt snytt da jeg valgte 955 over 965 i går pga. at 965'en ikke var på lager, noe som 955 var. Men nå er begge ute av lager.

Lenke til kommentar

C3 revisjon? Kan du utdype? (Er litt ny på dette feltet men intrerisert i å lære!)

 

Så, jeg burde kjøpe 965'en til 1416 kr og ikke til 1403 kr? Den til 1416 kr bruker mindre strøm og er på lager, korrekt?

 

Og tusen takk for at du sa i fra, fikk ikke opp den versjonen når jeg søkte :S

Lenke til kommentar

Sorry for dobbelpost, men her er noe jeg ikke forstår: amentioooo2.jpg

Dette er 125w utgaven, hvorfor står det OEM? er ikke oem sånn at du ikke får med ekstrautstyr som kabler og kjøler? Men her står der jo at kjøler er tillegsutstyr, hva er det da som mangler med CPU'en, en bruker jo ikke kabler?

Lenke til kommentar

M utgaven er 125W, mens I utgaven er 140W, så M blir litt mindre varm. Har ikke så mye å si egentlig, men litt mindre varme skader ikke =) Kan også være en fordel ved overklokking.

 

I er vel snart sluttsolgt også tenker jeg, så ikke sikkert den kommer på lager igjen heller.

 

-

 

OEM betyr ikke nødvendigvis at det ikke følger med kabler o.s.v.

 

Men her er det nok systemet til Amentio som har slått litt krøll på seg, siden det ikke står AMD i vareteksten, så er den nok plasssert i OEM automatisk, eller så har noen blingset litt når varen ble lagt inn.

 

Se bort fra det, varenummeret tilsier retail boxed utgave.

 

-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...