Gå til innhold

PSU støy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enermax er bare deilig :smile: Ikke noe brysom lyd i det hele, vil anta at lydnivået ligger rundt 20 db.

 

Sats på Enermax, beste som fins innen PSU.

 

Det mest geniale er at den har to vifter, den ene inni kabinettet står ovenfor prosessoren, og den suger ut den varme luften fra prosessoren og ellers kabinettet.

 

Fins i to versjoner, og i flere wattstyrker, ligger på 350 til 500 watt eller noe slikt.

En Whisperversjon har en motstandsregulator, som gjør den bare enda mer stille :smile:

 

Bruker også en Enermax 80*80*25 på ribba, genialt.

Lenke til kommentar

Quote:


paalel skrev (2002-02-05 12:22):

Såvidt jeg forstår er viften som sitter i Chieftech-PSU'en temperatur-styrt. Dersom jeg skifter vifte til Enermax vil jeg vel miste den effekten, eller.......? Eller styres dette fra kontakten til hovedkortet (Epox 8KHA+)?


 

Det vil vel ikke ha noe å si om du mister tempraturstyringen til vifta!? Enermax vifta kan du stille så lavt at du ikke hører den :smile:

Men skal du absolutt ha vifta til å være tempraturstyrt så er det jo bare å koble den til på samme sted og med samme koblinger som den gamle :smile: Så kan du stille motstanden/hastigheten på vifta med medfølgende regulering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...