Gå til innhold

Rart problem, trenger hjelp haster!


Anbefalte innlegg

Jeg har en nokså gammel Creative brenner som har begynt å oppføre seg rart!!

Det har seg slik at en kompis av meg ba meg nedlaste en del sanger som han ville ha på CD. Jeg nedlasta, konverterte og skulle begynne å brenne dem. Starta Nero (nyeste version!), valgte audio, valgte filene osv, og å begynte å brenne....Det starter fint og kommer til ca 3% da cd-rw rett og slett slår seg av. Jeg mener at den dør ut liksom, jeg må reboote for å få den startet opp igjen, for å ta ut Cd. Det som er pussig er at Pc'en min fortsetter å funke, alt er helt aktivt, men den begynner å lægge til jeg rebooter den. :-?

Jeg har prøvd å brenne data, video...osv og alt det funker, men som sagt med en gang jeg prøver å brenne music så går det til helvete ( har så langt ødelagt 3 Cd'er) :(

Har prøvd 3 programmer og mer eller mindre samme skjer (altså den slutter å funke), hva er gærnt?!? :x

Dette handler om en Creative 8432E CD-RW brenner

Jeg bruker Win XP, alle nyste drv, og patcher......osv

Trenger hjelp det haster! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japp! :(

Den starter brenneinga ( tester integriteten, scanner gjennom og konverterer. Deretter brenner) Og Ca. Samme greia skjedde!! Ca. midt inn i sang 2 stoppa den og sa at den ikke kunne utføre arbeidet fordi det ikke var en cd i cd-rw ( eller noe sånt) og dermed var atter en cd vraka!! :shrug:

Lenke til kommentar
jeg har totalt 126kr akkurat nå! :oops:

Får ikke stipend før den 15. så.........

Plus at det haster!!

 

Hvis du ikke har en skikkelig ordning eller ligger med noen i lånekassen så får du ikke stipend den 15. da det bare er stipend/lån i 10 av de 12 månedene i året. :(

 

Rart problem though, høyst sansynlig er brenneren helt gåen slik at du må investere i ny.

Lenke til kommentar

Prøv å koble fra cd romen og la brenneren ha en IDE kabel for seg selv. Prøv å sett jumperen til Master eller Cable Select (prøv med begge settinger).

Jeg hadde et snodig problem med en av mine brennere: Hvis det fantes en påskrudd mobiltelefon i huset, var jeg nesten garantert at brenneren stoppet å fungere i løpet av brenningen. Problemet forsvant etter en firmware oppgradering.

 

-pg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...