Gå til innhold

Samsung LE40R86BDX/XEC


Anbefalte innlegg

Hei, håper noen har et tips til denne utfordring:

Samsung Flatskjerm feilet i dag, hører bare en klikkelyd som om den forsøker å starte opp, TV'n viser ingen bilde, helt sort skjerm og Død TV kan det være et "RELE" som feiler og ikke slår inn ?

 

Klikke-Lyden kommer fra Toppen av TV'n. Ønsker tips til hva dette kan være, på forhand takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da har jeg søkt litt rundt, dette er en Vanlig feil/Kjent feil på Samsung Flatskjerm, altså at TV klikker og ikke slår seg på. Feilen er at Kondensatorene på Power er sprukket.

 

Her er oppskriften på feilretting: http://community.spiceworks.com/how_to/show/1025

 

Har kontaktet Samsung for å høre om de hjelper til, tror ikke jeg får hjelp da TV er kjøpt av Pixmania, så jeg får finne frem Loddebolt ! Service handbok vedlagt

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takk for svar, Noen som vet om Samsung TV-verksted i Oslo ? Eller finnes det en diskusjons side for tekniske feil eller finnes det servicebok for denne TV?

 

Samme tullet med tv`n min og, bytta strøm brytern eller noe, og så funka den fint i ca et halvt år og nå er det samme tullet igjen tikker i nesten 2min nå før den slår seg på..skal lever den til mandag..får det på garantiern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...