Gå til innhold

"Glemt" passord til modem....


Smestad

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skulle inn på modemet i dag for første gang. funka fett det trengte ikke noe passord så jeg tenkte jeg skulle lage et for å gjøre det litt sikrere. skrev inn brukernavn og passord, så måtte jeg logge inn på nytt, men da ville den ikke slippe meg inn. Så jeg lurer på om jeg har skrevet feil passord, men tror ikke det siden jeg måtte skrive det to ganger. Så det jeg lurer på, er det noen mulighet for meg å finne ut hva passordet er eller må jeg resete den til fabrikk settings? :hmm: og i så fall må jeg ha sånn installasjons cd for å kunne bruke modemet igjen?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg skulle inn på modemet i dag for første gang. funka fett det trengte ikke noe passord så jeg tenkte jeg skulle lage et for å gjøre det litt sikrere. skrev inn brukernavn og passord, så måtte jeg logge inn på nytt, men da ville den ikke slippe meg inn. Så jeg lurer på om jeg har skrevet feil passord, men tror ikke det siden jeg måtte skrive det to ganger. Så det jeg lurer på, er det noen mulighet for meg å finne ut hva passordet er eller må jeg resete den til fabrikk settings? :hmm: og i så fall må jeg ha sånn installasjons cd for å kunne bruke modemet igjen?

 

Takk :)

 

Tror du vi er tankelesere og vet hva slags modem du har?

Lenke til kommentar

:p kom på det i går når jeg la meg. var litt trøtt da jeg skrev dette. Har en Thomson SpeedTouch 780 WLT den fra Telenor. http://www.telenor.no/privat/kundeservice/iqRequest.do?session={1f78d610-1d56-11df-643f-000000000000}&event=4&view(1)=c{815de9a0-56e4-11dc-dece-000000000000}

Var det jeg gjorde i går. jeg laget et passord på den måten det står på Telenor sin internett side. så la jeg siden ned og skulle logge inn på nytt, men da funket ikke passordet. og jeg er nesten 100% sikker på at jeg skrev riktig. skal litt til i så fall at jeg skriver passordet feil 2 ganger.

 

Får denne feil meldingen: HTTP/1.0 401 Authorization Required

Endret av Tigergutt92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...