Gå til innhold

Kjøpe iPhone hos Komplett eller Telekioskens nettbutikk?


hoodoo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe iPhone som både Komplett og Telekioskens nettbutikk har på lager.

Jeg bor i Trondheim.

 

Jeg lurer på om noen har en formening om hvor man får best service hvis et uhell skulle skje?

Telekiosken har jo butikker her i Trondheim og kan ta imot mobil ved problemer...(det vil si... de sender den videre da...),

Hvis jeg kjøper hos Komplett så er det innsending til www.infocare.no hvis problemer med telefonen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har svært dårlig erfaring med Telekioskens nettbutikk.

 

Kjøpte en 3GS derfra som var DOA, og nei, jeg fikk ikke lov til å levere den inn i en vanlig Telekiosk, selv om det stod på nettsidene. Måtte opprette retursak selv. Tok da et par dager på å sende meg et skjema jeg skulle fylle ut selv og sende tilbake. Når det var gjort, måtte jeg vente i flere uker før de prosesserte skjemaet og sendte meg en returslipp. Selve telefonen fikk jeg ikke ny med det første heller, siden det var ganske tight supply.

 

Så ja, kundeservicen derfra er ikke-eksisterende, og de holder ikke hva de lover på nettsiden. De hevder fortsatt 7 dagers DOA på alle telefoner, noe som ikke var tilfellet med min iPhone.

 

Kjøp fra Komplett du.

 

edit: Telenors nettbutikk drives av de samme folka, Kjedehuset AS, så hold deg unna de og.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar
Så ja, kundeservicen derfra er ikke-eksisterende, og de holder ikke hva de lover på nettsiden. De hevder fortsatt 7 dagers DOA på alle telefoner, noe som ikke var tilfellet med min iPhone.

På Iphone så er DOA tiden fantastiske 4 minn trur jeg. Så sånn er det bare når du velger Apple. Og som kunde må du desverre leve med det ( og derfor kommer jeg ALDRI til å kjøpe et produkt av Apple før de retter seg etter Norsk lov og noe som minner om service)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det, hvis ikke det var slik at Telekiosken selv hevdet 7 dageralle mobiler. Hvis Apple selv opererer med 4 minutter, og Telekiosken ikke har lyst til å dekke ut over dette, så får de skrive at det er 4 minutter for iPhone, og ikke love ting de ikke holder.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar
Så ja, kundeservicen derfra er ikke-eksisterende, og de holder ikke hva de lover på nettsiden. De hevder fortsatt 7 dagers DOA på alle telefoner, noe som ikke var tilfellet med min iPhone.

På Iphone så er DOA tiden fantastiske 4 minn trur jeg. Så sånn er det bare når du velger Apple. Og som kunde må du desverre leve med det ( og derfor kommer jeg ALDRI til å kjøpe et produkt av Apple før de retter seg etter Norsk lov og noe som minner om service)

 

Hva har norsk lov med DOA å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...