Gå til innhold

Vekk med netcom logo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen av de der virker på min nokia 7250 eller, virker som om jeg ikke kan legge inn logo i det heletatt lenger! hva kan være feil?

 

Noe av det samme har skjedd på min, når jeg skal laste ned logo får jeg bare "nedlastning mislyktes"?

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
"]Hmm.. prøvd å gå på zedge.no og ordnet det derfra.. :)

 

Men jeg skjønner ikke? Dere får opp en rute der feilmeldingen står? Sikker på at det er ordnet i GPRS innstillingene at bilder skal vises?

 

Jaja, alt sånt er satt opp. Og dette har funket mange ganger før, men det som skjedde var at jeg ikke fikk noen logo tilgjenglig og da sto det bare et spørsmåltegn på skjermen, så jeg skulle bestille den blanke, og hver gang har det bare kommet den feilmeldingen opp i en rute.

 

Edit: HVor på zedge skal jeg gå??

Lenke til kommentar

Registrer deg på zedge, velg hvilke bilder du skal ha, og gå til http://wap.zedge.no på mobilen din. Det blir som om du skulle bestillt bilder fra eurobate elns, bare at du slipper å betale.. :) Kanskje det hjelper!

 

Men.. prøvd å taste inn den .asp adressen? Det har du sikkert.. kan dessverre ikke hjelpe deg mer om ikke førstnevnte hjelper. Ta kontakt med Gezzuzz, han har peil :)

 

/Eirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...