Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 ja dårlig emnetittel. jeg fant ikke noe elektro forum her, selv om jeg er sikker på at det finnes. jeg har diverse småsaker som bruker noen få volt, men jeg ahr ingen justerbar strømkilde. så finnes det noen små ting som gir meg så mye strøm jeg vil ha? om man kan stille inn volt/U og ampere/I så trenger man vel ikke mer?
geir__hk Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hvis du hadde tatt deg litt bedre tid, så hadde du funnet elektronikk-underforaet under maskinvare. Forøvrig så må du spesifisere bedre hva du er ute etter? Er det en likespenningskilde med strømbegrenser?
iNeo Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Hvis du hadde tatt deg litt bedre tid, så hadde du funnet elektronikk-underforaet under maskinvare. Forøvrig så må du spesifisere bedre hva du er ute etter? Er det en likespenningskilde med strømbegrenser? Til og med JEG må søke for å finne elektroforumet, selv med 3000+ innlegg. MEGET dårlig plassert.
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 trenger nok en ting som gir like og vekselstrøm. å ha det forumet under hardware er litt merkelig. jeg vet ikke om noe bedre sted, men når jeg tenker på hardware så tenker jeg på CPU, RAM, HDD, hoverkort og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå