Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som spiller Bad Company 2....vil dere kjøpe Black Ops eller Medal of Honor? Eller begge deler?

Jeg skal kjøpe ny jakke, og det holder med det :) (dessuten er jeg i militæret).

Skrevet

Gikk ned 0.14 i Win/loss-ratio i går. Tapte alle kampene jeg spilte i går faktisk.. Håpløst!

- Ble dessverre litt sint òg, og det er første gang på dette spillet jeg blir sint.

Men hvordan reagerer dere når dere armer A, 9 tickets igjen, du står å sikter på A, slik at ingen får disarmert. Tiden går, og du jubler for at du klarer det. 3 tickets igjen, og det er 5-10 sek til M-comen sprenger. Så ser du en lagkamerat begynner med teamkill og dreper to stk, for så å drepe meg. Vi tapte. Fantastico!

Skrevet

Er utrolig surt med de som skal ødelegge for eget lag. Var jo en i går og som sprengte alle m-com'sa våre når vi var defender. Måtte spille mot han og fiende samtidig så han ikke tok m-com'sa for dem, fy faen og iritert jeg var da. Burde vert en funksjon som kicket spillere når de passerte f.eks 500 minus i stede for bare teamkills..

Skrevet

Dagens beste runde: På motstander-laget til iGabby, Fotball_fisken, DarkPassenger og Skavaas. Tenkte jeg skulle ha det litt morro med kniv, dro med meg lightweight-specen og kjørte på! Endte med 11 dogtags, hvor 1 var skavaas, 2 var fotball_fisken og 3 fine gulldogtags av DarkPassenger! :new_woot: Eneste jeg ikke fikk tag i var iGabby.. Det mest irriterende er at en gang kunne jeg faktisk tatt den, men av refleks fylte jeg han med kuler.. Innmari skjegg.. :blush:

Forresten uffatelig morro og spille mot 4 stk i squad med mic, som du vet spiller for å vinne. Hver gang du tar en, kommer det tre stykker og tar deg. Alltid.

Skrevet (endret)

Haha, jeg tok deg 4 ganger, og alle var 1 meter bak deg, så jeg hadde muligheten selv :)

EDIT: Jeg tok deg 4 ganger på nest siste base.. hvor mange ganger jeg tok deg ellers, vet jeg ikke, men godt mulig jeg tok deg flere ganger :) Hihi!

Endret av vinokourov1
Skrevet (endret)

For min del så skal jeg aldri mer spille på motsatt lag som deg, har deg veldig fint inni meg med tanke på at jeg IKKE har din og du ikke min :whistle: Bare barnslig morro :tease:

Endret av stresslessen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...