Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som gidder sponse meg med 5900 i måneden kan jeg oppgradere til 400/400 :>

Skeptisk laugh.gif

Brukte sånn ca så mye penger på Norway Rock Festival, så.. Er nok skeptisk jeg og tongue.gif

Skrevet

Det er faktisk så mye linje at jeg sannsynligvis måtte hatt mer utstyr for å kunne bruke alt :p Er vel mer ment for at folk skal spleise og dele linja :p Men blir jeg rik skal jeg ha den ^^

Skrevet

Jeg stiller alltid opp når det kommer til å jule deg, KK... :-) Men da får dere nesten sende meg en PM eller noe, er så skjeldent jeg leser denne tråden.

Egentlig samme her og! trenger en PM her og på PSN. Ser den nok da! Bring the beating on! :tease:

Skrevet

De fleste av oss har PSN id's på side 1 i denne topicen

Mode tar vi mtp på spillere, vil mene squad deathmatch eller vanlig, helst vanlig rush

Skrevet (endret)

Æsj. Ikke ta det nå til helga da. Skal på festival fredag og lørdag, og på søndagen kommer jeg til å ligge drita et sted :tease: Passer i så fall på søndagen for meg da :p

Endret av Mr_Outjecti0n
Skrevet (endret)

blir jo mer en 1 gang:P men lurer på om jeg blir kicka ut regelmessigt da jeg ikke har tastet vip kode:P

har laget meg en signatur nå og den er sendt tl trådstarter

Endret av Cosmo Kramer
Skrevet

Hvis du har en vip code så tar jo det ca. 14 sekunder å taste inn, er jo ikke store jobben.

Og ja du blir sikker kicka hvis vi hopper inn i et brett som du ikke har.

Skrevet

har låneps3 fra elkjøp så kan ikke bruke koden på den

Nå er det vel sånn at du bruker VIP coden på din EA account, som du helt sikkert bruker på hvilken som helst ps3 du bruker :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...