Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker fjell med abrahams ved bridge på arica, kjør under brua og vent på at folk spawner i nærheten, så er det bare å gi gass :p

Skrevet (endret)

Jeg klarer faen ikke 3 road kills with any vehicle! Går berserk! Bare den jeg har igjen :p

Sliter med den og "Naval Warfare Pin" 4 stykker med båt, wtf...

Hadde en fin morgenrunde nå, 3 gull-tags :)

Edit:

Skal vel sies at det er flere av pinsene jeg sliter med :p

Endret av Manx
Skrevet (endret)

Hadde en fin runde i går. Jeg og KopKing spilte mot folk fra rank 41 og oppover. Fikk 7 gulldogtags, men faen som vi ble overkjørt.

Endret av Mr_Outjecti0n
Skrevet

Tips til naval warfare pin: Spill på isla som sniper ta en båt/vannscooter kjør til en fin spot og skifte posisjon slik at du kan bruke rifla.

Skrevet

Anbefaling til road kills: attacker på arica harbour, første base. Ta en humwee og kjør inn i basen dems bak tanksene dems, da skal det være mulig og få kjørt over et par folk da det er forholdsvis åpent. Hvertfall slik jeg tok min.

Skrevet

Tips til naval warfare pin: Spill på isla som sniper ta en båt/vannscooter kjør til en fin spot og skifte posisjon slik at du kan bruke rifla.

Ok så du trenger faktisk ikke å kjøre dem ned, kan skyte dem også. Takk for tipset, blir nok litt lettere vil jeg tro :)

Skrevet

Da var man tilbake etter 5 uker i utlandet og borte fra PS3en, nå har jeg fullstendig mista teken på BC2 tydeligvis. :p K/D ratinga mi som er jævlig fra før av blir enda mer jævligere. :(

Skrevet

Står jo på pin'n da:P "In a round, obtain one attack and one defend order". Altså, gå til conquest, tag objektiver i hytt og pine og så får du den til slutt :)

Skrevet (endret)

:blush:

Meen, jeg hater jo conquest, kanskje derfor jeg aldri får den til :whistle:

Takk for svar, folkens ;)

Endret av DarkPassenger
Skrevet

Hadde en helt grei runde på Arica Harbour akkurat nå nærmere 29000 poeng :)

Fikk "Elite Melee Combat" 10 000 poeng, fikk jo da i samme slengen 4 gullstjerna 5000 poeng.

100 kills med Gol sniper rifla 5000 poeng og kill nr. 100 med noob-tuben 5000 poeng.

Artig runde for å si det pent, glemte selvfølgelig å se på k/d ratioen min ( :blush: ) for den tror jeg var meget bra for en gangs skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...