Gå til innhold

We Are The World 25 For Haiti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske så enig, denne versjonen høres billig og simpel ut. Beaten høres ut som en hvilken som helst synth-rytme, og kunne like gjerne vært mikset sammen av en random 12-åring.

 

Jeg håper at målet ikke var å lage en ny, episk sang, men å heller skrape sammen en flokk kjendiser som kan melke penger ut av lommene til folk flest. Til det, tror jeg denne sangen funker bra. Men den er fortsatt dritt.

Lenke til kommentar
Regner med at det var meningen å få best mulig sang på kortest tid da, så.

 

Jeg tror ikke de tenkte så mye på kvaliteten, de la nok heller mer vekt på hvilke navn de kunne få med seg på saken. Hadde de brydd seg nevneverdig om hvordan musikken hørtes ut, hadde den ikke minnet om et ungdomsskoleprosjekt.

 

Helt enig med deg, er ikke det. Men å samle så store navn, skaffe en skikkelig sang - er noe som tar tid, og penger trenger de med en gang.

 

Sangen var revva og hva er det med han mørke som skriker midt i av og til? :p

Lenke til kommentar
Dette er også en ting jeg irriterer meg over. Mainstreammusikk er ikke lenger musikk, men en industri som spyr ut sanger og album som blir skriver av dårlige songwritere og fremført av middelmådige karaokeartister med middels dansekunnskaper. Hvor blir det av de ekte musikerne? Man må nesten i en nisjebutikk for å få tak i musikk som ikke ligger på vglista den dagen man skal handle.

 

Åh, det er da flust av ordentlig musikk der ute. Internett er jo et flott sted å finne den. Det gjelder bare å lete litt aktivt, så er det ikke så vanskelig å styre unna den sjelløse listepopen. ;)

Lenke til kommentar
Helt enig med deg, er ikke det. Men å samle så store navn, skaffe en skikkelig sang - er noe som tar tid, og penger trenger de med en gang.

 

Sangen var revva og hva er det med han mørke som skriker midt i av og til? :p

 

Altså, med det stjernelaget som står bak denne sangen, hadde de lett klart å smekke sammen noe litt mer interessant enn en beatmaskin-rytme. Jeg er overbevist om at de ikke har brydd seg om musikken.

 

Det som er mest funny, er å se på alle de salige fjesene. Lurer på de tror de er med på å skape noe stort, jeg.

 

Du tenker sikkert på Wyclef Jean. Han er vel fra Haiti, tror jeg. Han har engasjert seg rimelig sterkt i denne saken.

Lenke til kommentar

Jeg hører for det meste på Hip-Hop, men syntes det ødela hele sangen. Man skal ikke tulle med en sånn klassiker!

 

På en annen side (hadde aldri tro jeg skulle si det her) så leverte miley cyrus på det lille hun sang, imponert =Þ

 

 

Skulle det vært laga en remake skulle den vært noe ala denne:

Lenke til kommentar

Enig i at det var en bedre versjon.

 

Greia er at med sånne sanger, må man spille på følelser. Jeg skal ærlig innrømme at jeg kan få gåsehud av originalen, og jeg er sikker på at den er skreddersydd for å gjøre akkurat det med meg. En platt låt med daff hip-hop-beat i bakgrunnen gjør bare ikke det samme. Jeg får nesten mer lyst til å ta penger fra dem, enn å gi til. Bare sånn for tort og svie, liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...