Gå til innhold

Screen recorder ingen lagg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en screen recorder der jeg kan spille alle slags spill uten at det lagger i det hele tatt! Har prøvd veldig mange, men alle sammen lagger på pcen min

finnes det ikke ett eneste program som ikke lagger i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ser etter en screen recorder der jeg kan spille alle slags spill uten at det lagger i det hele tatt! Har prøvd veldig mange, men alle sammen lagger på pcen min

finnes det ikke ett eneste program som ikke lagger i det hele tatt?

dette er gratis og har ingen lag hller ingen kostnadder det er (trommevirvel) HyperCam 3

Skrevet

Nyeste versjon av fraps har ingen FPScap når man tar opp, så om maskinvaren er bra kan du kjøre smooth på 60+ FPS mens du recorder, med høy kvalitet.

Skrevet

Playclaw

Merker ikke i det hele tatt at den tar opp.

Det gjør jeg xD Lagger som vanlig på css :( Tror jeg burde legge opp dette styret. Og heller bare setter ett kamera forran skjermen når jeg absolutt må ta opp noe

Skrevet (endret)

Hvilke specs har maskinen din da?

Acer aspire 6930G

Prosessor: Intel® Core2 Duo CPU T6400. 2.00GHz

NVIDIA GeForce 9600m GT 1 GB

minne(ram)4,00 GB

Systemtype: 32-biters operativssystem

500 gb harddisk

Endret av Kn3tten
Skrevet

Ikke rart det lagger :p For opptak av RÅ materiale som er hva FRAPS gjør for eksempel MÅ du ha maskinkraft.

En kjerne av CPUen dedikert til FRAPS er vanlig, og siden de fleste moderne spill idag kjører på 2 og 3 kjerner så blir det trangt.

I tillegg er ikke bærbare særlig egnet til gaming med en god del svakere hardware enn stasjonære.

Skrevet

Det lagget mye med meg også da jeg recorda med Fraps. Men da jeg huket av på ''Record half-size'' og skrudde fps litt ned, så funket det som bare det. :p

Skrevet

Har lastet ned hypercam 3. Det funker faktisk veldig bra :) Men nå lagger liksom videoen jeg har tatt opp -.- Vilke instillinger burde jeg ha for å hindre dette? :p

det er jeg ikke helt sikker på men de videone jeg lager lagger ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...