Gå til innhold

Toshiba Software Problemer


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Onkelen min har nylig kjøpt en ny bærbar maskin. En Toshiba A500D.

Det fulgte ikke med Windows 7 på den, så det vi gjorde var å bestille sånn oppgradering til den. (Den som var til 31 Jan).

Igår dro jeg til han for å installere den. Det tok tid, og underveis fikk jeg problemer, den ville ikke installeres. Så jeg bootet den fra CDen. Deretter ble den installert på en partisjon som het "Windows" siden valget var mellom "Data" og "Windows".

 

Installeringen ble velykket, men det vi savnet var de forhånds installerte programvarene som fulgte med Pcen. Det fra Toshiba.

Alt ble borte under installeringen.

 

Noen som vet om det er mulig å få dem tilbake? Jeg tror ikke det er meningen at alt blir slettet når man skal oppgradere Windows.. eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om du måtte ta en "clean install" til slutt, og da blir alt borte.

En vanlig oppgradering skal la deg beholde programmer etc, men det er ikke alltid oppgradering fungerer, og da ender man opp der du er nå.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha disse programmene tilbake, da jeg og mange andre her på forumet gjør alt vi kan for å fjerne disse programmene når en kjøper en ny pc.

 

Men dere har vel kanskje fått med en cd med programvaren sammen med pcen? Om ikke, så kan du nok sjekke hjemmesidene til Toshiba.

 

Uansett, jeg skjønner fortsatt ikke hva som er så bra med de programmene som fulgte med.

 

Snakker du om de programmene som var installert på Vista installasjonen, som er blitt installert etter pcen ble kjøpt (altså ikke Toshiba programvare med Office etc) så må du legge inn alt dette på nytt uansett slik som situasjonen er nå.

Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde slettet dem om det var meg :p

 

Onkelen min bare: Hva skjedde med alle tingene som var på skrivebordet? Går det an å få det tilbake?

 

Men uansett, er ikke så viktig. Kan likegodt installere masse annet så det blir liggende noen ikoner på skrivebordet :p

 

Men takk for svar^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...