Gå til innhold

windows 7 lydproblemer, trenger hjelp asap


Anbefalte innlegg

instalerte netopp windows 7 ultimate norsk, får bare lyd i den ene siden av høytalerene, er ikke forsterker, kabel eller noe sånt, skjekket med 2 andre bærbare og ipod, da funket det, noen som har noe forslag? sliter også med å finne driveren til lydkorte mitt...

hovedkort abit fatality in9.. er ett reaktek intigrert kort, men klarer ikke få taki driveren til windows 7 tror jeg...

setter pris på alt av mulige svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
instalerte netopp windows 7 ultimate norsk, får bare lyd i den ene siden av høytalerene, er ikke forsterker, kabel eller noe sånt, skjekket med 2 andre bærbare og ipod, da funket det, noen som har noe forslag? sliter også med å finne driveren til lydkorte mitt...

hovedkort abit fatality in9.. er ett reaktek intigrert kort, men klarer ikke få taki driveren til windows 7 tror jeg...

setter pris på alt av mulige svar!

 

Ser ikke ut til at Realtek har sluppet W7 drivere, så du må nok finne deg i å kjøre Windows sin egen lyddriver litt til! Har du lett litt rundt inne på lydinstillingene i kontrollpanelet? Evt sjekket at alle kabler/farger er riktig tilkoblet?

Lenke til kommentar

Skal prøve med den linken killerost kom med, eg J****** irriterendes når det bare er lyd i 4/8 15" elementer :wallbash:

 

edit: dette fungerte ikke, prøvde nemmeligt å både justere fra høyre til venstre, å instalere denne driveren, funket bare ikke :(

prøvde også å ta kabelen inn i ipoden igjenn, der gikk alt som en klang!

 

Trenger hjelp ASAP!

Endret av Luunde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...