Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanerer for ofte


care1337

Anbefalte innlegg

Ja, jeg kunne vel postet dette anonymt. Men jeg er en tøffing. Så gidder ikke. :tease:

 

For tre år siden gikk jeg på medisiner (psykofarmaka) som hemmet lillemann i å stå. Dette gjorde det nesten umulig for meg å onanere. Fikk det litt motvillig til en gang hver 14 dag ca. Slik var det et halvt årstid.

 

Så slutte jeg med medisinene og fikk totalt omvendt problem. Fikk reisning hele tiden, ofte - jævla ofte. Bare vibrasjonene fra bilen, bussen, toget og båten gjør at jeg sitter der med ståpikk under hele turen. Skjer veldig ofte når jeg sitter og av og til når jeg går. Noe som kan være litt flaut av og til.

 

Om nettene onanerer jeg 3-4 ganger på en natt. Gjerne en gang om dagen også. Alt etter hvor mye fritid jeg har. I det siste har jeg hatt ALT for mye fritid (arbeidsledig) - så det har blitt mye runking.

 

Har en lei uvante å gjøre det i senga. Jeg får nesten ikke sove uten å ha tatt en runk. Dette gjør selvfølgelig at jeg må skifte sengetøy ganske så ofte.

 

Jeg har ingen dame og er heller ikke den som legger an på jenter, drar på byen for å finne one nights stand. Men er over et år siden jeg hadde skikkelig sex med ei jente. Så det er kanskje det som gjør det? Kanskje jeg må finne ei jente for noe casual sex? ;P

 

Jeg vetta faen jeg. Det irriterer meg fordi (JA, JEG KØDDER IKKE) underarmen min på høyrehånda er vesentlig større enn på venstrehånda. Har fått noen kommentarer på det også. Flaut.

 

Tips til hva jeg kan gjøre? Er 24 år.... :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En i uka? Wtf? :thumbdown::p

 

Venstrehånda har jeg prøvd.

 

Har begynt med styrketrening nå. Ganske artig i grunn. Høyrehånda fikser alt lett. Mens venstre nærmest står å rister når jeg trener. Men deilig er det. Treninga altså.

 

Godt mulig at det er en vane. Men merker det godt når jeg ikke har runka på en god stund. Da presser det HARDT i buksa.

Lenke til kommentar

Tror ikke noe på at du har større høyrearm. Jeg har runka par ganger hver dag siden jeg begunte for ca. 6 år siden, uten at jeg kjenner styrke forskjell. Jeg tror det eneste som hjelper er å få seg dame. Trangen til å ronke er utrolig stor og jeg vet godt hva du mener med å ha ståpikk overalt, jævli plagsomt. Men som sagt, dame er nok løsningen, leter selv :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...