Gå til innhold

Kommentartråd - Project Crimson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering 5#

-Sleeving

-Montering av vannblokk til skjermkortet

Noen som har noen innvendinger på hvor jeg skal plassere radiatoren og hvor/hvilken vei viftene skal sitte?

Beklager igjen for dårlig kvalitet, mamma har tatt med kamera mitt på fjellet!

post-127463-1268504884,6763_thumb.jpg

post-127463-1268504923,7081_thumb.jpg

Skrevet

Mener at jeg skal ha tre vifter oppå radiatoren som blåser nedover, gjennom radiatoren. Under toppdekselet sitter det 2x140mm vifter som også blåser nedover inn i kassa. Bak sitter det en 120mm og foran en 120mm som begge blåser ut av kabinettet. Har også muligheter for å sette 2*120mm vifter i front.

Skrevet

Driver å lufter i dette sekund! Ny oppdatering kommer i morgen.

Det lakk litt fra begge fittingsa på raditatoren pga o-ringen ikke kom i kontakt med radiatoren, løste det med "Aqua tett", tetningslim til sånt.

Skrevet

Sliter dessverre fortsatt med leaken fra gjengene på radiatoren. Tror o-ringen ikke når helt inn, så trenger muligens en o-ring til (ikke oppå hverandre). Holdt ikke med tetningslim.

Skrevet

Ser ganske så bra ut nå altså. :thumbup: Var det slik at du skulle lakke ramma også? I såfall hadde det nok vært fett med en rød ramme. :D

Btw, er dårlig med aktivitet i denne delen av forumet for tiden. :hm:

Skrevet

Hmm.. Du får lakke kabinettet en annen gang da. :wee:

Og takk det samme, lykke til videre med Crimson, tror det kommer til å bli ganske så bra resultat. :D

Skrevet (endret)

Synes fargen passet bra jeg også. Da har vi to forskjellige meninger, jeg synes fire eller seks i en ser penere ut enn unisleeve ;)

Ingen andre enn KongKake som klarer å kommentere?

Endret av mikkello

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...