Gå til innhold

2 stk PS3 i samme trådløse nettverk, problematisk?


Rambol

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en ps3 i kjellerstua men lurer nå på om jeg skal kjøpe en til og ha i stua slik at vi får en blu-ray spiller her også i tillegg til at vi kan vise frem bilder på tv'n i stua samt lagre en del musikk

 

Kan det oppstå konflikt i nettverket dersom jeg har to stk ps3 koblet til?

 

En annen ting. Jeg har spillt en del Cod MW2 på ps3 i kjelleren, kan kan jeg overføre spilldata fra denne maskinen til en ny maskin slik at jeg kan fortsette spillet der jeg avsluttet? Bruker i så fall bare en minnepenn, men hvor stor minnepenn trenger jeg for å flytte spilldata?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis routeren din er såpass streng at du må forwardre porter for å få spill til å fungere skikkelig blir det problem hvis begge konsollene skal spille spillet samtidig, dvs. bruke portene samtidig. Ellers ser jeg ikke noe problem med det. Min PS3 er selv del av et nettverk med en annen PS3 koblet til, og der har vi ingen problemer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har spilt med 3 stk playstation på samme nett uten noen problemer. Men å overføre savegames mellom forskjelige playstation er ikke helt uproblematisk, det vikrer ikke med alle spill. Og du mister trophy støtte.

Du mister ikke trophy støtten, man må bare huske å synkronisere trophy mappen når det trengs.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...