Gå til innhold

Kjøpe PC-skjerm til å bruke med PS3


Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men som regel så sitter det jo egen forsteker i anlegget da, så det brude vel fungere :)

Ja, du bør han en forsterker.

 

Hvordan kan man koble til? Jeg har flere ledninger, en svart, rosa/orange og en grønn. Om jeg kobler den grønne kabelen til min jack utgang på laptopen min så fungere begge høytalerne og subwooferen. Betyr dette at jeg kan kjøpe meg en sånn skjerm å hooke til høytalerene mine på den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men som regel så sitter det jo egen forsteker i anlegget da, så det brude vel fungere :)

Ja, du bør han en forsterker.

 

Hvordan kan man koble til? Jeg har flere ledninger, en svart, rosa/orange og en grønn. Om jeg kobler den grønne kabelen til min jack utgang på laptopen min så fungere begge høytalerne og subwooferen. Betyr dette at jeg kan kjøpe meg en sånn skjerm å hooke til høytalerene mine på den?

Du har 5.1 anlegg? I så tilfelle vil du bare få stereolyd med 3.5mm utgang. For å få surround trenger du å kunne koble til via hdmi eller optisk. Da må du sannsynligvis ha en forsterker. Eneste høytalerene jeg vet om som har optisk inn direkte er logitech z-5500

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...