Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIII


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Fornøyd med å gå videre, selvom det ble lettere enn for ventet ettersom vi ble så få i gruppen til slutt.

 

Eller, er ikke videre helt enda. Men Sindre må score en god del mål viss de får spilt :p

Han må vinne med 9 mål. Det blir nok vanskelig. Men den største utfordringen blir nok å få kontakt med PSV :p Håper bare at kampene blir spilt slik at han ikke ryker ut pga kampene ikke ble spilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt ingen fra B1? Har vært tilgjengelig hele uka og også skrevet det i tråden..

Ser ut som det bare ble kamper mot Latias(man_utd100) og Hamit47..

B1 har tatt kvelden. Skjønner at man mister motivasjonen når man ikke er i A-sluttspillet, men fortsatt skuffende at folk ikke gidder å spille. :hmm:

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen fra B1? Har vært tilgjengelig hele uka og også skrevet det i tråden..

Ser ut som det bare ble kamper mot Latias(man_utd100) og Hamit47..

B1 har tatt kvelden. Skjønner at man mister motivasjonen når man ikke er i A-sluttspillet, men fortsatt skuffende at folk ikke gidder å spille. :hmm:

Hvis alle mister motivasjonen når de ikke er med i A-sluttspillet vil det ikke bli arrangert noe fremtidig B-sluttspill. Meningen forsvinner hvis kampene ikke blir spilt. Ideen bak B-sluttspillet var at de som ble utslått skulle få et alternativ til neste cup startet. Det gis også ut en go del seedningpoeng til de som kommer langt i B-sluttspillet. De vil komme godt med i fremtidige cuper når gruppene blir trukne.

Lenke til kommentar

Tapte begge kampene.(6-1 og 2-0 tror jeg det var)Takk for kampene. :)

 

Men har et generelt spørsmål(ikke direkte ment mot min siste motstadner)

Har folk generelt sluttet å lage innlegg? Flerparten av de jeg har spilt mot i denne turneringen setter hovedfokus på x-passning i felte for å så goal'e. Skjønner at det er enkelt å skore slik,men å gjøre det samme nesten hver gang? Where's the fun?

(tilogmed på cornere)

 

Er variasjon en uting i fifa? :p

 

PS: Dette er ikke myntet på Alt-Crtl, har somsagt observert det fra flere spillere.(men ikke wisbatov , i våre tidligere kamper i 09)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Vet ikke med andre, men det er en uvane jeg har. Skal liksom trille meg inn til fem-meteren så ut til 16-meteren så inn igjen også skal jeg helst gå ballen i mål. På vanlige cornere suger jeg hest uansett så det er et mye bedre alternativ for meg.

 

 

 

@Steen. Mulig det er slik du var inne på tidligere. At B-sluttspillet ikke ble annonsert før langt uti turneringen, og selv etter gruppespillkampene var det usikkerhet.

 

Kunne muligens gjort et forsøk til, men gjort det klart på forhånd at det vil bli et B-sluttspill slik at alle blir klar over det.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er forskjell på å spille fifa og spille fotball på fifa.

Enig i det. Men slik er det vel med alle fotballspill. Dessverre er det ingen som klarer å simulere spillet nok til at man spiller fotball slik de gjør det i virkeligheten.

 

Man finner etterhvert ut hva som gir en flest mulig mål, samt hva som hindrer motstanderen i å få mål. Og det er liten sannsynlighet for at det man gjør til en vane i Fifa er noe man ofte ser i ekte fotball.

 

Fifa er heldigvis på vei til å bli relativt realistisk, men de har en del justeringer å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg glemte helt ut å annonsere semi-finalene i natt. Håper ikke det gjorde noe.

 

A-Sluttspill:

Tc - Kriss

Nextlivee - Norsk

 

B-Sluttspill:

Hamit47 - Alt-Ctrl

Kozybear96 - RuFu87

 

Lykke til! :) Fristen settes til Onsdag 24/03 kl. 23:59. Kan nevne for eventuellt nye spillere at semi-finalene spilles over to kamper. Det spilles én kamp i finalen.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...