r2d290 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Heisann Har prøvd Winamp, VLC og WMP. Alle programmene slutter å streame etter ca 8-10 timer. Veldig irriterende når jeg ønsker å streame sammenhengende mange dager/uker/måneder i strekk. Noen som vet hvordan jeg kan, enten med et av disse eller med et annet program, lytte til en lydstream så lenge?
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er litt overrasket over at de slutter å streame... hvorfor skulle de det? Du er sikker på at det ikke er noe med nettverksforbindelsen? Ettersom tre såpass forskjellige programmer har samme oppførselen...
Skagen Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Høres ut som om det kan være nettverket eller noe annet som hindrer deg. Jeg har brukt WinAmp til å streame fra ShoutCast-servere, og da har jeg streamet i flere dager i strekk uten problemer.
r2d290 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Okei, da er det åpenbart ikke programmet sin feil, og ser ikke bort ifra at det kan være nettet som er noe ustabilt. Det er heller ikke usansynlig at kilden går ned litt av og til. Den har hatt mye nedetid i det siste. Men vet dere evt. om noen måte å få disse programmene til å automatisk prøve å kople til på nytt hver halvtime/time eller noe dersom den merker at den ikke får inn noen kilde?
Skagen Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg mener WinAmp gjør dette. De gangene jeg har fått brudd i streamingen, så har WinAmp koblet til selv på nytt og fortsatt. Men det er mulig det er instillinger for det. Og øker du bufferen så kan det hende den rekker å koble til på nytt og fortsette streaming før bufferet går tomt og skaper brudd i avspillinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå