Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]fra masse sex til omtrent ikkeno :(


Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært knullekompis med en fyr fra og til i snart tre år.. jeg har hatt følelser for han fra dag en i grunn. Men han har ikke hatt samme følelser og ikke vært klar for noe forhold. Og det har han vært veldig tydelig på så det har vært ærlighet hele veien. Men etter som tiden har gått og vi har vært mer og mer sammen så har han nå finni ut at han er meget glad i meg og at han vil bygge en fremtid med meg og min datter. Han virker veldig oppriktig og alt tyder på at detta her er det STORE.

Jeg elsker han rett å slett.

Nå har vi vært et par siden romjula.. da fant vi ut at NÅ.. nå prøver vi skikkelig og ser åssen ting går. Og det går meget bra, han er utrolig god mot meg og han er veldig snill og hjelpsom med tanke på min datter. Jeg blir introdusert til familien litt etter litt og ja.. føler han tar meg inn i livet sitt og jeg han inn i mitt.

Men..... når vi var knulle kompiser så virka det som han hadde skikkelig uhemmet lyst på meg støtt (en veldig deilig følelse) Og nå.. tror vi har vært intime 2 ganger etter jula jeg :dontgetit:

Har spurt om han ikke er spess kåt lenger, eller om det er meg han ikke har lyst på rett å slett.

Men han sier han bare glemmer det til tider ( jeg kan jo nevne at han er over middels glad i jobben sin som mekaniker, bor vel nesten til tider mer på jobben enn heme), og at det er no med vinteren som setter en liten demper på ting og at han er ikke 20 år lenger. (Han er 34)

Så det går vist i bølgedaler da... og jeg skjønner jo det. Men jeg begynner å bli særiøst frustrert..

Jeg trenger å føle at han har lyst på meg om ikke anna... noe jeg ikke føler han har pr dags dato.

Jeg prøver å friste med det ene og det andre, men nei...

 

HVA skjer? Skal jeg slå meg til ro med at han ikke er en levende dildo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være veldig mange grunner til det, og hvis det har vært mye jobbing i det siste for hans del kan det legge en demper på sexlysten. Merker selv at jobbmengde har stor innvirkning på lyst og ork. Spesielt da om vinteren.

Om dette er hans grunner vet jeg ikke.

 

Endret dette seg plutselig rundt juletider, eller har det skjedd gradvis?

 

Har det endret seg veldig plutselig kan det være helt andre grunner enn hvis det har endret seg over tid.

Og han er nok ingen levende dildo uansett, men han burde i hvert fall ha lyst på deg i ny og ne. Lyst går veldig opp og ned, så noen lavperioder støter man alltid på i et forhold.

Lenke til kommentar

Jeg ser på han som mer enn en dildo altså.. bare så jeg fikk med det og :cool:

 

men ja nei det begynte vel å dabbe litt av en stund før jul... når det begynte å bli særiøst mellom oss. Følter jeg i alle fall... mulig det bare er det at jeg ser han oftere nå, og det går jo ikke ann å ha sex HVER gang vi treffes. Men innimellom må det for svarte gå ann.. hehe.. Men ja han jobber masse og sliter med migrene og no nakke prob.. så det er vel sikkert jobben , vinter, nakke prob og alt i hverdagen som gjør at det kanskje ikke er på topp nå.

Jeg er egentlig ganske rask med å konkludere med at det er MEG det er no gæli med.. men alt handler ikke støtt om meg :blush:

Lenke til kommentar

Det høres ikke ut som det er noe med deg, men med situasjonen akkurat nå. Mye jobb, migrene og nakkeproblemer er desverre oppskriften på manglende sexlyst. Selv om det ikke mange vet er at sex hjelper mot hodesmerter, og får nakkemusklene til å slappe mer av.

 

Det jeg vil råde deg til er å ikke nødvendigvis å dra i gang sexen med en gang, men f.eks. gi han en nakkemassasje eller noe annet som skaper nærhet men ikke nødvendigvis hinter til sex. Får du han til å klare å slappe av og senke skuldrene samtidig som du er der med nærhet vil det være lett at det glir over til sex.

Det finnes mange måter å starte det på som du sikkert vet, men eneste sikre måten å ikke få seg noe på er å pushe på nettopp det.

 

Lykke til videre. Jeg er sikker på at det bare er en periode. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...