Gå til innhold

Konfigurere Komplett Gamer a20 for BF:BC2


Anbefalte innlegg

Siden BF:Bad Company 2 snart kommer ut tenkte jeg det var på tide og kjøpe ny maskin.

Har sett på Komplett sin Gamer a20 men aner ikke forskjellen på skjermkortene eller hovedkortene og hva som skulle være bra for Bad Company 2 så hadde vært fint om noen hjalp til her :)

 

Skjermkortene

XFX Radeon HD 5750 - Sapphire Radeon HD 5750 - Gainward GeForce GTX 260 896MB - ASUS GeForce 9800GT 512MB

 

Hovedkortene

MSI 770-C45 - ASUS M4A78T-E - Gigabyte GA-MA785GT-UD3H - MSI 790FX-GD70, 790FX+SB750

 

Og hva er forskjellen mellom 4GB Ram vs 4GB Ram?

 

Link til Komplett sin Gamer a20

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden BF:Bad Company 2 snart kommer ut tenkte jeg det var på tide og kjøpe ny maskin.

Har sett på Komplett sin Gamer a20 men aner ikke forskjellen på skjermkortene eller hovedkortene og hva som skulle være bra for Bad Company 2 så hadde vært fint om noen hjalp til her :)

 

Skjermkortene

XFX Radeon HD 5750 - Sapphire Radeon HD 5750 - Gainward GeForce GTX 260 896MB - ASUS GeForce 9800GT 512MB

 

Hovedkortene

MSI 770-C45 - ASUS M4A78T-E - Gigabyte GA-MA785GT-UD3H - MSI 790FX-GD70, 790FX+SB750

 

Og hva er forskjellen mellom 4GB Ram vs 4GB Ram?

 

Link til Komplett sin Gamer a20

 

bra valg, men finnest sefølgelig bedre ;)

for at bf bc2 skal klare maksimal settings må du ha quadcore

Endret av Bamboochakill
Lenke til kommentar
Siden BF:Bad Company 2 snart kommer ut tenkte jeg det var på tide og kjøpe ny maskin.

Har sett på Komplett sin Gamer a20 men aner ikke forskjellen på skjermkortene eller hovedkortene og hva som skulle være bra for Bad Company 2 så hadde vært fint om noen hjalp til her :)

 

Skjermkortene

XFX Radeon HD 5750 - Sapphire Radeon HD 5750 - Gainward GeForce GTX 260 896MB - ASUS GeForce 9800GT 512MB

 

Hovedkortene

MSI 770-C45 - ASUS M4A78T-E - Gigabyte GA-MA785GT-UD3H - MSI 790FX-GD70, 790FX+SB750

 

Og hva er forskjellen mellom 4GB Ram vs 4GB Ram?

 

Link til Komplett sin Gamer a20

 

bra valg, men finnest sefølgelig bedre ;)

for at bf bc2 skal klare maksimal settings må du ha quadcore

 

Har du faktisk sjekka om bc2 skalerer bra med 4 kjerner VS 2 kjerner? Jeg ville ha sjekka ;)

Lenke til kommentar
Har du faktisk sjekka om bc2 skalerer bra med 4 kjerner VS 2 kjerner? Jeg ville ha sjekka ;)
Står nå på hjemmesiden at de anbefaler quad til BC2 :thumbup:

 

bra valg, men finnest sefølgelig bedre ;)

Bare og anbefale hvis du vet om en bedre maskin/sett til lik pris :yes:

Endret av Monday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...