Gå til innhold

Itunes har flyttet masse filer i mapper fra musikkmappene mine

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Skrevet (endret)

Jeg prøvde å importere hele musikksamlingen min (har flere undermapper), og etter dette har itunes f**** til alt. Nå har jeg ca 50 undermapper ekstra, og itunes har flyttet hver enkelt musikkfil ut fra de andre mappene jeg hadde til enkeltmapper.

Kan jeg reversere dette? Er frustrert, sint og lei. Vil ta meg lang tid å rename alle filene, legge de i rett mappe osv.

Er det satan som fant opp itunes?

584290.jpeg

Her ser dere problemet. Denne skulle ligget under :

Musikk -> Gamle sanger -> Elton John: THe way you look tonight

Endret av Slettet+19283741
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er det satan som fant opp itunes?

Ja, difor held eg meg vekke.

Sjå i innstillingene om automatisk organisering av biblioteket er slått på, noko det sikkert er. Trur ikkje du kan reversere det som er gjort.

Endret av Zeph
Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Tviler igrunn jeg også, men hvorfor skal det være så vanskelig å sette opp en enkelt mappe som overvåkes automatisk uten at itunes automatisk skal flytte filer, opprette mapper og tulle?

Jeg bruker også mediamonkey som standard, men jeg tenkte jeg skulle gi itunes en sjangs. Dumme meg..

ALDRI igjen. Synd, programmet virker bra, men det er ett par punkter det er så utrolig sært på, i tillegg skulle det være forbudt å messe opp filene slik det gjør! Automatisk rename, automatisk sette i enkelt mapper..

Jeg foretrekker heller å få ett virus enn å måtte bruke itunes igjen!!

[/END of a beatufil day with a shitty app from apple]

Skrevet

Hvis det er noe å trekke ut av dette: Ikke bruk noe som helst på en datamaskin uten først å ha vært igjennom menyen(e) options/preferences/settings/alternativer/innstillinger med et våkent øye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...