Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Slettet+546574

Priser på Webhosting

Recommended Posts

Guest Slettet+546574

:D Heizan

Jeg må utvide lagringsplassen for hjemmesiden min, og i den anledning leter jeg etter den rimligeste Webhostingen på nettet.

Vet noen om det allerede finnes en liste over de billigste?

Jeg har kikket litt rundt på de som tilbyr pakker på 50 og 100 MB, og funnet en del rimelige tilbud, men lurer på om noen vet hvem som er billigst på dette?

Kort liste de må dekke:

* domene-håndtering

* 50/100 MB diskplass

* minst 2 mail-adresser

* php4-støtte

* 1 ftp-konto

* 1 subdomene

Jeg bruker p.t. WebDeal og er veldig fornøyd, men det kan jo være noen billigere der ute...

På forhånd takk for svar!

Jeg bruker BKMedia for øyeblikket. Har 200MB diskplass, hauger av mailadresser, støtte for PHP, MySQL og visstnok også et par subdomener (har ikke brydd meg om dette ennå).

Betaler 78,- pr mnd for denne løsningen, noe jeg synes er relativt rimelig.

Jeg bruker servtheworld, 500Mb, PHP, MySQL, fritt med antall subdomene og mail osv. Se mer info på sidene deres. Dette er også anbefalt av flere her på forumet (en grunn til at jeg valgte det selv), og det er absolutt verdt de 79kr i mnd.

Hei

Kan anbefale http://www.xmac.no

VELDIG bra kontrollpanel, du kan ordne alt i kontrollpanelet. Meget brukervennlig. Servicen er bra også :)

Og prisene er ikke så dårlig. Mitt tips, ikke stol på ubegrenset båndbredde. Hold deg langt vekk fra sånne leverandører. Velg de som spesifiserer akkurat hvor mye båndbredde du får per mnd.

Bruker street4u.no.

blandt annet

[*]1 gig lagring

[*]5 gig transfer

[*].com domene

[*]ubegrenset epost

[*]php/mysql osv

for 37 kr pr mnd.. storfornøyd..

Noen som har erfaringer fra www.b-one.net?

Det er jo latterlig billig... Har søkt, men finner bare en som har webhotel hos b-one.net.

b-one-net virker latterlig billig ja, vurderer å bestille derifra, men noen som har erfaringer med de?

B-one er ikke bra etter mine erfaring.

Kontrollpanelet deres er elendig. Kan ikke gjøre noen ting. Kun 1 SQL database, dårlig webmail og veldig lite fleksibilitet.

I tillegg var de trege.

Domeneshop har jeg også hatt bra erfaringer med ja.. men de er vel ikke akkurat blant de rimeligste + at jeg synes heller ikke de har noe bra kontrollpanel. Men en stund siden jeg satte opp noe hos dem for kunder så mulig de har forbedret seg.