Gå til innhold

GamingOppsett Maks 10k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, teknologien der er ganske ny, men du vet jo nå at riggen du skal bestille er god nok i massevis for et slikt oppsett.

 

er ikke så alverdens dyrt å få det til vet du, 2 stk av de skjermenene er kr 2400,- + et displayport til dvi adapter.....

 

Men nå skal jeg ikke sette griller i hode på deg :!: . Er vel ca 5-6 år siden jeg var en lidenskaplig gamer, men da jeg så det der, i løpet av året er jeg tilbake på de digitale slagmarker. Dog ikke i FPS spill, er strategi og rpg gamer, eller var.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Dustin. Jeg har handlet utallige ganger der. De har enestående kundeservice. Hadde problemer med den siste pcen jeg bygde. Ringte til Dustin Home og ble tilsendt først to nye harddisker. De fikk jeg liv i, men døde senere på dagen. Kom fram til at det var enten PSU eller hovedkort som var defekt. Ringte til de en gang til og fikk tilsendt nytt hovedkort, to nye harddisker og ny PSU.

 

Oppsummering:

 

fire nye harddisker

nytt hovedkort

ny PSU

=verdi av cirka 5-6000

Lenke til kommentar

ingen butikker kan ha alt billigst. Noen har de varene til en billigere penge, andre har noe annet. Slik er det, og slik kommer det alltid å være. Dustin har studentrabatt, samme fraktbeløp (bortsett fra pall) og studentrabatt. Det med samme frakt kan være en ulempe og en fordel. Å betale 99 kroner for å få tilsendt et spill er kanskje litt mye, men når du kjøper mer som for eksempel en pc er dette svært uoverkommelig. jeg vil heller betale litt mer for varen(e) å få god kundeservice enn å betale mindre med dårlig kundeservice og kanskje fra en butikk som er godt kjent for å snike seg unna. Hvis det skulle skje noe er det greit å ha den sikkerheten. Det går grenser. Gidder selvsagt ikke å betale en tusenlapp mer for en prosessor for kundeservicen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...