Gå til innhold

biit.no amazon forhandler. sender de fra norge?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Er det noen som har handlet gjennom Biit.nå eller? Kom tilfeldigvis over en annonse på Facebook nå nettopp, og ble veldig interessert i å prøve dette her :D

 

 

Har handlet 1 gang derfra, og er veldig fornøyd. Har lagt inn min andre bestilling nå.

Varene kom etter 8-9 dager.

 

Og; mellom 170 og 200 kr unngår du alt av ekstrautgifter, ingen frakt og ingen moms eller toll. Prisene er nærmest revolusjonerende, latterlig billig for det meste, særlig dvdér som jeg er mest interessert i.

 

Har nå lagt inn bestilling på 5 dvdér og en bok, kommer på 190 kr.

 

Anbefales på det varmeste!

Endret av vegdahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk å legg inn en viss margin, eller så gambler du litt, det er verdien på varen når den ankommer Norge som er utslagsgivende for om det skal betales mva eller ikke, ikke hva du faktisk har betalt i Norske kroner. Dette fordi omregningen gjøres av tollvesenet utifra tollvesenets kurser i det sendingen ankommer Norge, denne kursen oppdateres hver mandag, dvs de gjelder for en og en uke av gangen. (Men forbehold om at tolldeklarasjonen ikke fylles ut i Norske kroner)

Jeg ville anbefalt å benytte tollvesenets sin kalkulator fremfor både biit.no og å velge norske priser (både på amazon og andre butikker som har samme mulighet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg liker at biit gjør det så enkelt å se prisen i handlekurven uten mva med en gang. Siden er også mer oversiktlig enn amazon synes jeg for mitt bruk.

 

Får man gratis frakt ink. fordi man bestiller fra biit med ordrer under 25£? På amazon står det at grensen er 25£, men på biit er den 170 kr..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir en liten bump dette her, men det er enklere enn å lage enn egen tråd om det.

 

Viss du går på biit.no akkueratt nå, så står det "Gratis frakt med "FREE Super Saver Delivery"!".

 

Vil det si at man kan bestille pc spill og slikt under 200 uten at det koster noe annet? Jeg tenker spesielt på Battlefield Bad Company 2 som bare koster 100 kroner. Hva skjer når det kommer til Norge? Gjør posten det gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...