Gå til innhold

Artikkel: En helt vanlig dag på jobben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som synes Hardware.no burde lage en test/guide der de bygger en sikkelig overkill pc. Der de kan filme og guide oss gjennom bygge prossesen (Mange som skal kjøpe ny pc som spør her å ikke helt vet hvordan de skal gjøre det, en norsk guide hadde jo vært realt) og i tillegg lage noe helt sinnsykt? Hadd jo vært gøy å se load times og fps med en pc til 50k :D Når jeg sier sinnsyk mener jeg noe sånn som, Obsidian 800D, I7 Extreme, Vannkjøling, 2x 5970 eller noe i den duren. Fler som synes det hadde vært gøy å se? Extra gøy hadde det vært om de hadde filmet hele greia :)

Lenke til kommentar
Flott artikkel, men fikk ikke helt med meg hva teknisk sjef sa, hvem/hva sin feil mente han det var?

 

Månefasefeil.

 

Artig å lese å se innafor dørene men hva gjør dere med en Amiga 500 ?

 

Den er nok mest til pynt..

 

"Å søren.. ROLF!"

 

Awesome video! Reflekterer greit det inntrykket jeg fikk på besøket også :p

 

Altså, den spriten er ikke min! Derimot får jeg skylden for den hver gang noen ser den... hrmf.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som synes Hardware.no burde lage en test/guide der de bygger en sikkelig overkill pc. Der de kan filme og guide oss gjennom bygge prossesen (Mange som skal kjøpe ny pc som spør her å ikke helt vet hvordan de skal gjøre det, en norsk guide hadde jo vært realt) og i tillegg lage noe helt sinnsykt? Hadd jo vært gøy å se load times og fps med en pc til 50k :D Når jeg sier sinnsyk mener jeg noe sånn som, Obsidian 800D, I7 Extreme, Vannkjøling, 2x 5970 eller noe i den duren. Fler som synes det hadde vært gøy å se? Extra gøy hadde det vært om de hadde filmet hele greia :)

 

Notert, takker...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...