Gå til innhold

Piercing av katter


Anbefalte innlegg

Det er litt forskjell på å amputere og å sette inn en ring. Kan ikke tenke meg at mange vil syns et amputert ben er videre søtt/pent, men en piercing er jo høyt verdsatt som pynt mange steder i verden, og det blir vanligere og vanligere.

 

Forøvrig kan man også tenke større og kanskje ta opp dette i utlandet, hvor folk ikke nødvendigvis er så trangsynte som det virker som mange her er (uten å mene å fornærme noen)?

 

Du mener i fulle alvor at det er greit å påføre dyr smerte bare fordi det er pent? Ærlig talt, det er ikke noe pent med det skadet dyr... Med mindre dyret "ber" om dette selv, synes jeg det virker helt vllt (og ikke i ordets rette betydning).

Du virker som en reflektert person, men her er du helt på hjordet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TomTom01: Seriøst, nå får du gi deg her. Alle kan ikke ha felles meninger om alt.

 

Piercing av kattunger er noe som er ukjent for de fleste. Derfor er det en egen nisje.

 

Piercing i seg selv. Er noe menneskeheten har gjort i tusenvis av år. Så det er ikke noe nytt.

 

Nå driter du deg bare ut. Sorry!

 

Dette tar egentlig av; jeg prøvde et skikkelig spørsmål, men får bare tull og beskyldninger om det ene og det andre. Dyrebeskyttelsen neste. Det jeg vil diskutere er piercing av katter på en måte som ikke gir mest smerte, men litt mindre. Hva er det som plager folk med dette? Dette er på en måte som et "heraldisk høyre, med tilskueren til venstre for tilskueren"

 

At jeg driter meg ut? Sorry? Du sitter bak ditt lille skyteskår og gjemmer deg. Du er ingen borg eller skyteskår. Du er en intolerant noksagt som går etter de som ikke har samme mening som deg.

 

Tror nok mange mener det samme som meg i denne saken. Om at du driter deg ut. =)

 

Hvis du bare kan akseptere hva folk mener. Ignorere de svarene du ikke vil ha, og heller fokusere på de positive hadde det ikke vært så dårlig stemning i tråden her. Det du gjør er jo bare å gå RETT i angrep på alle som ikke er enig i deg. Når har jeg sagt noe som ikke er konstruktivt ment? -Ingenting av det jeg har sagt er personlig ment. Som du nå har begynt med.

Lenke til kommentar
Det må være blant de dummeste spørsmålene jeg har hørt i hele mitt liv! Piercing på en forsvarsløs kat!? Hvorfor i h*l*e*e vil du gjøre det? Tenk før du poster noe sånt, jeg blir nemlig kvalm av tanken :sick:

 

 

:grumpy::realmad::wallbash:

 

Hvordan? Tenker du rent praktisk. Hva er verre enn om du går til frisøren og lager hull i øret eller til tannlegen????? Skjerp deg!!

Lenke til kommentar
Forøvrig kan man også tenke større og kanskje ta opp dette i utlandet, hvor folk ikke nødvendigvis er så trangsynte som det virker som mange her er (uten å mene å fornærme noen)?

Er vel neppe noen som blir fornærmet for å bli kalt trangsynt for at de syntes piercing på en katt er en uting. :)

Lenke til kommentar
Det må være blant de dummeste spørsmålene jeg har hørt i hele mitt liv! Piercing på en forsvarsløs kat!? Hvorfor i h*l*e*e vil du gjøre det? Tenk før du poster noe sånt, jeg blir nemlig kvalm av tanken :sick:

 

 

:grumpy::realmad::wallbash:

At jeg driter meg ut? Det er slike som deg som starter den dårlige stemningen og personangrepene her. Det er sånne som DU som MÅ skjerpe deg!

 

Kan du ikke slå av maskina di, se på kvitt eller dobbelt på NRK1, så får du ihvertfall igjen lisenspengene dine. Eller krangler du om dem også???

Lenke til kommentar
Det må være blant de dummeste spørsmålene jeg har hørt i hele mitt liv! Piercing på en forsvarsløs kat!? Hvorfor i h*l*e*e vil du gjøre det? Tenk før du poster noe sånt, jeg blir nemlig kvalm av tanken :sick:

 

 

:grumpy::realmad::wallbash:

 

Hvordan? Tenker du rent praktisk. Hva er verre enn om du går til frisøren og lager hull i øret eller til tannlegen????? Skjerp deg!!

De som tenker at katten sin skal være "kul", må ha noen helt feil tanker oppi huet sitt. Katten er der for å leve et godt liv sammen med miljøet rundt seg, og andre mennesker blir ikke det minste påvirket over hvordan katten ser ut. Derfor skal ikke du det heller (bortsett fra det helsemessige, dvs gi den riktig mat osv.)

Lenke til kommentar
Det må være blant de dummeste spørsmålene jeg har hørt i hele mitt liv! Piercing på en forsvarsløs kat!? Hvorfor i h*l*e*e vil du gjøre det? Tenk før du poster noe sånt, jeg blir nemlig kvalm av tanken :sick:

 

 

:grumpy::realmad::wallbash:

At jeg driter meg ut? Det er slike som deg som starter den dårlige stemningen og personangrepene her. Det er sånne som DU som MÅ skjerpe deg!

 

Kan du ikke slå av maskina di, se på kvitt eller dobbelt på NRK1, så får du ihvertfall igjen lisenspengene dine. Eller krangler du om dem også???

Jeg vil gjerne høre noen bedre argumenter enn de øvrige ang hvorfor du vil sette piercing på øret til en katt... Og sånn som du opptrer nå, bryr du deg bare om å svare personlig på angrepene til folk, istedenfor å holde deg innen temaet ...

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar
Det må være blant de dummeste spørsmålene jeg har hørt i hele mitt liv! Piercing på en forsvarsløs kat!? Hvorfor i h*l*e*e vil du gjøre det? Tenk før du poster noe sånt, jeg blir nemlig kvalm av tanken :sick:

 

 

:grumpy::realmad::wallbash:

At jeg driter meg ut? Det er slike som deg som starter den dårlige stemningen og personangrepene her. Det er sånne som DU som MÅ skjerpe deg!

 

Kan du ikke slå av maskina di, se på kvitt eller dobbelt på NRK1, så får du ihvertfall igjen lisenspengene dine. Eller krangler du om dem også???

Jeg vil gjerne høre noen bedre argumenter enn de øvrige ang hvorfor du vil sette piercing på øret til en katt... Og sånn som du opptrer nå, bryr du deg bare om å svare personlig på angrepet til folk, istedenfor å holde deg innen temaet...

 

Jeg synes seriøst at du kan drite i å røre nå so-called-photo-i-wanna-pretend-i-got-a-french-nick....... Vi snakker jo ikke bonzaikitten her.... det var dyremishandling!!!!!! Litt kirurgisk stål som er testa uten nikkel i ørene og evt over neseryggen. Har også lurt på mellom klørne. Tror det kunne sett stilig ut. Samt at en kamerat av meg som studerer til veterinær sier at de kjenner ganske lite der. Si snakker jo ikke om å ta en syltetøyglasstrikk rundt halen for å få den til å ramle av!!! Hva blir det neste du beskydler meg for??? Å ville tatovere dem og selge dem som lampeskjermer? Dustete.

Lenke til kommentar
Det må være blant de dummeste spørsmålene jeg har hørt i hele mitt liv! Piercing på en forsvarsløs kat!? Hvorfor i h*l*e*e vil du gjøre det? Tenk før du poster noe sånt, jeg blir nemlig kvalm av tanken :sick:

 

 

:grumpy::realmad::wallbash:

At jeg driter meg ut? Det er slike som deg som starter den dårlige stemningen og personangrepene her. Det er sånne som DU som MÅ skjerpe deg!

 

Kan du ikke slå av maskina di, se på kvitt eller dobbelt på NRK1, så får du ihvertfall igjen lisenspengene dine. Eller krangler du om dem også???

 

 

Kanskje du bare skal pakke sammen? Alle her er uenige med deg og alt du gjør er å angripe folk, du driter deg rett og slett ut.

Lenke til kommentar
At jeg driter meg ut? Sorry? Du sitter bak ditt lille skyteskår og gjemmer deg.

 

HAHA! Nå må du faen meg skjerpe deg!!

Gjememr ikke du deg?

Om ikke må du MER enn gjerne legge ut litt info om deg selv, for jeg kunne GODT tenke meg et lite møte.

 

Du må jo være helt blåst!

Du kan jo for faen ikke sammenligne katteører med kuører!!

Det har ingenting med om det er en innekatt, utekatt, voksen katt eller en nyfødt.

Har du SETT en ku noen gang? Ørene deres er en SMULE tykkere enn en katt's.

Pluss at de er hårete!! Det hjelper til med å holde ringen, som forøvrig er laget av plast og er kjempelett, rolig og på plass.

 

Å ha en jævla metallring hengende fra tynne katteører er idioti, og du er en idiot!!!

 

Så si meg.. Gjemmer du deg?

Lenke til kommentar
At jeg driter meg ut? Sorry? Du sitter bak ditt lille skyteskår og gjemmer deg.

 

HAHA! Nå må du faen meg skjerpe deg!!

Gjememr ikke du deg?

Om ikke må du MER enn gjerne legge ut litt info om deg selv, for jeg kunne GODT tenke meg et lite møte.

 

Du må jo være helt blåst!

Du kan jo for faen ikke sammenligne katteører med kuører!!

Det har ingenting med om det er en innekatt, utekatt, voksen katt eller en nyfødt.

Har du SETT en ku noen gang? Ørene deres er en SMULE tykkere enn en katt's.

Pluss at de er hårete!! Det hjelper til med å holde ringen, som forøvrig er laget av plast og er kjempelett, rolig og på plass.

 

Å ha en jævla metallring hengende fra tynne katteører er idioti, og du er en idiot!!!

 

Så si meg.. Gjemmer du deg?

 

Hadde du liksom tenkt å gjøre da?? dust! Det er jo seriøst bedre å gjøre dette enn f.eks. å putte dem i en pose og slenge dem i Brumundda! Elva i gjennom byen her. Jeg tjener litt på det, noen får en dritfet katt og kattene får leve.

 

Ser for meg svimmelsomfaen står svimmel over sekken med hammer... jada..... Vil jo bare at de skal få det godt, hvofor ikke gjøre dem litt kule hvis jeg kan få mer for dem.

 

Derfor er det så jævlig dritt å bil kritessert for dete.

Endret av TomTom01
Lenke til kommentar
At jeg driter meg ut? Sorry? Du sitter bak ditt lille skyteskår og gjemmer deg.

 

HAHA! Nå må du faen meg skjerpe deg!!

Gjememr ikke du deg?

Om ikke må du MER enn gjerne legge ut litt info om deg selv, for jeg kunne GODT tenke meg et lite møte.

 

Du må jo være helt blåst!

Du kan jo for faen ikke sammenligne katteører med kuører!!

Det har ingenting med om det er en innekatt, utekatt, voksen katt eller en nyfødt.

Har du SETT en ku noen gang? Ørene deres er en SMULE tykkere enn en katt's.

Pluss at de er hårete!! Det hjelper til med å holde ringen, som forøvrig er laget av plast og er kjempelett, rolig og på plass.

 

Å ha en jævla metallring hengende fra tynne katteører er idioti, og du er en idiot!!!

 

Så si meg.. Gjemmer du deg?

 

Hadde du liksom tenkt å gjøre da?? dust! Det er jo seriøst bedre å gjøre dette enn f.eks. å putte dem i en pose og slenge dem i Brumundda! Elva i gjennom byen her. Jeg tjener litt på det, noen får en dritfet katt og kattene får leve.

 

Er enig med TomTom01 her. Ser ut som dette ikke er så uvanlig. Så lenge man passer på å ikke skade dyret så ser jeg virkelig ikke problemet med dette. Om man i tillegg kan rake inn en krone eller to er vel ikke dette et problem? Jeg mener, virkelig!

Lenke til kommentar

OK, men da har du vel fått vite forumets mening ang dette da? I og med at det er ganske sterke meninger imot hele veien, kunne du la være å svare personlig på alle. Du kommer nemlig ikke med noen bedre argumenter Ang katten, får d gjøre som det passer deg, men du vet i hvert fall hva vi mener.. Fornøyd? Eller var det noe mer?

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...