Gå til innhold

Spill med coop-mode?


Anbefalte innlegg

Hey all-

 

Det er svært få spill som støtter coop for tiden. Synd, siden jeg synes det er en av de morsomste mplayer-variantene; å harve gjennom singleplayer-spill sammen med kompiser...

 

Jeg har spilt litt Serious Sam (og Halo på xbox) i coop, men sliter med å komme på andre (noenlunde ferske) spill som har støtte for det.

Vet dere om noen, eller evt noen som kommer snart? Spørs vel om Doom3 kommer til å ha støtte for det. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hidden & Dangerous :woot:

 

Kun tilfeldigheter gjorde at jeg kom over spillet i 99, og jeg takker gud for det. Et ganske så ukjent spill i Norge, men i England f.eks så er det ganske så populært. Om du synes det virker noget spennende. Skaff deg Deluxe-versjonen. Den er 100% bug-fri og grafikken er noe forbedret.

 

"Hidden & Dangerous is a first and third-person perspective, 3D action/real-time strategic game set during World War II (1942-1945). Your task is to lead a small group of allied soldiers who carry out difficult commando missions deep behind enemy territory. Many new features and stunning true 3D graphics give the game original form and dynamic pace. The story is imaginative and full of reversals, forcing the player to think ahead all the time and use real tactics to progress through the missions."

 

http://www.gamershell.com/hellzone_Tactica...dden++dangerous

 

2'ern kjem til høsten og det ser enda feitere ut.

Lenke til kommentar
Hey all-

 

Det er svært få spill som støtter coop for tiden. Synd, siden jeg synes det er en av de morsomste mplayer-variantene; å harve gjennom singleplayer-spill sammen med kompiser...  

 

Jeg har spilt litt Serious Sam (og Halo på xbox) i coop, men sliter med å komme på andre (noenlunde ferske) spill som har støtte for det.

Vet dere om noen, eller evt noen som kommer snart? Spørs vel om Doom3 kommer til å ha støtte for det.  :shrug:

 

Serius Sam2. Vel har RA2 det?? Serius sam er jo genialt i Coop. Vel CS er vel et slags coop spill da... men er lei av CS. Uansett: BHD!

Lenke til kommentar
Hidden & Dangerous

 

Ahhh, gamle gode H&D. Gud vet hvor mange timer jeg og en kamerat hadde med det for et par år siden. Noe helt sinnsvakt mange...det er sikkert. Noen av brettene sitter enda (og da mener jeg sitter), jeg kan fortsatt alle rutene til alle soldatene, og hvor de er til enhver tid... på visse levels :smile:

 

Det morsomste var jo seff når man var på randen til å klare et oppdrag, også datt man plutselig gjennom golvet eller bakken. Veeeeldig morsomt....spesielt etter å ha brukt utallige timer på å klare oppdraget...

Lenke til kommentar
BHD har ikke coop? trodde vi testa det eingang, men fant ikkeno

 

Mr_lee, meg & co testet black hawk dawn på lan og trodde dette skulle ha coop slik de andre df spillene hadde, men det hadde det ikke. og ra2 har ikke coop.

 

Coop er hvor du kan spille campaign elelr campaign aktige missions sammen med humans, mot data'en. Veldig få spill har dette, men det er det kjekkeste å spille på lan.

Lenke til kommentar
coop Half-Life er kult

 

Coop HL? hvor har du det fra?

 

 

Anyways, jeg tror Codename Outbreak er fett i Coop.

Svencoop... www.svencoop.com

 

Jøss, det så fett ut!

*skamme seg over å ikke ha HL*

 

...

 

*stikke inn på gamesmix.com og kjøpe HL Generations 3 for 219,- (rimelig)*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...