Gå til innhold

Apple software ikke kompatibel med Windows 7?


Anbefalte innlegg

Hei, ettersom jeg fikk meg ny PC med Windows 7 64 bits home premium versjonen, å som iPod eier tenkte jeg at jeg skulle installere iTunes.

 

Så jeg tok å lasta ned, valgte først den vanlige windows installeren. Fikk opp en feilmelding, jaja. Prøvde 64bits installeren. Fikk opp samme feilmeldinga.

 

581919.jpeg

Feilmeldinga som kommer opp.

 

Har prøvd det samme med Quicktime player, menne skjer det samme.

 

Har testa diverse måter å, høgreklikka å testa kompatibelhet å diverse, menne funker faen ikke.

Har prøvd å feilsøke kompatibelhet, å da får jeg opp at programmene ikke er kompatible. Det har jeg fått med alle forskjellige itunes installers jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha. Jeg har prøvd å laste ned fra flere forskjellige sider, blandt annen download.com å andre sider. Og jeg skjønner ikke at filen kan være korrupt alle gangene så jeg har prøvd å laste den ned. Og det er litt rart om at hjemmesida til apple har korrupte filer...

 

Isåfall kan du linke meg hvor du lasta det ned, også kan jeg gi tilbakemelding om det funker eller ikke.

Lenke til kommentar
Isåfall kan du linke meg hvor du lasta det ned, også kan jeg gi tilbakemelding om det funker eller ikke.

Alt er lastet ned fra samme side.

 

Hm... Ingen som har noen aning på hva som er muligt å gjøre?

Enten er Windows installer tjenesten det er noe galt med eller så må det være et eller annet med rettighetene på disken. Har du lastet det ned på andre disker? Eller på skrivebordet?

Lenke til kommentar

Prøv dette.

 

Gå til C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Local\Temp

 

Dette er en skjult mappe. Enkleste måten å åpne den er å åpne kjør kommandoen og skrive %temp%. Slett så alt i den mappen. Noen vil du ikke kunne slette, bare ignorer disse. Ta det du kan fjerne.

 

Deretter prøver du å kjøre installasjonsfilen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...