MrAvionics Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Hei. Noen som vet lanseringsdatoren på PCM 2010? Kan den fra cdon stemme? Det pleier jo å komme om sommeren, ikke i Mars?
untouch4ble Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Fikk det i posten i dag:)Nå blir det gaming utover natta.
MrAvionics Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 Har ikke fått bestilt det enda jeg Men må få gjort det snart !
Existence Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Syns det e vanskelig å ta over for et møkk dårlig lag. Men tar vel tid å bli god.
Existence Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Kan vel ikke forvente det store når man tar over lag me 3 stjerner i laveste div
untouch4ble Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Spillet preges av en del bugs, slik som de andre spillene i serien. Blant annet "crash to desktop", har selv opplevd dette flere ganger, selv men en ganske kraftig PC. Heldigvis har jo Cyanid vært raskt ut med flere patcher allerede. Grafikkmessig har det endret seg mye, ny grafikkmotor, for første gang føler jeg at jeg virkelig er ute på veien og styrer rytterne. Prologstats har kommet til på rytterstatsen, så ryttere som f.eks Thor kan ha mulighet til å gjøre det bra på en prolog, før telte jo bare tempostatsen, nå har det kanskje en sammenheng. Dette synes jeg er et veldig interessant Og i tillegg til historien som er lagt inn, altså hva Thor vant i fjor og forifjor. Hvem som vant Paris - Roubaix i 2008 osv. Kommer til å bruke mange timer på dette fremover.
Existence Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Et spørsmål. Har ikkje de som har laget spillet rettigheter til å f.eks bruke ekte navn ? Ser mange navn er helt feil stavet.
untouch4ble Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Ja, de mangler lisensene til å bruke de ekte navnene. Dette koster penger og Cyanide er ikke det største produksjonsselskapet.
MrAvionics Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Skrevet 7. juli 2010 Men det lages databaser med ekte navn da. Veldig enkle å laste ned !
untouch4ble Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Stemmer det ArneAustenaa, glemte å skrive det. pcmnorge.no er også en veldig god side med masse tips o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå