Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

******! Rotet litt med den koden...og får ikke lov til å endre signatur :blush:

Noen som vet hvordan jeg kan fixe det?

Så jo helt jævlig ut + feilt nick og greier... :blush:

Skrevet
Kampen om 3. plassen siden din er vannvittig bra shauge!

snart må vi vel lage kampen om 2. plassen?

Er vel kanskje på tide med dette nå??? :p

Skrevet
Vi sliter litt om vi skal ta igjen Team AnandTech, så hvordan skal vi få værvet folk som kan hjelpe oss ?

Noen som har en ide ?

Tja, ved å poste mye her så denne tråden blir vist ofte på hovedsiden på HW.no kan jo være ett alternativ. Det var slik jeg ble oppmerksom på d2ol og Team Norway. :thumbs:

Andre ting: Overtale venner og bekjente, sette opp en farm eller stack, eksponering i media (har vært oppe før) eller spørre om å få låne Cray'en som står på teknisk museum :D

Skrevet

Skaffe meg bredbåndslinje!! :thumbup: For øyeblikket leverer jeg ingen resultater,da jeg er dritt lei av å koble opp en og en maskin mot nettet.

Ellers skal jeg se om jeg ikke kan få skrevet en oppdatering av peer-to-peer guiden og få med D2OL. Da havner den på forsiden, og med riktig timing vil det nok skaffe noen nye brukere.

Skrevet
Ellers skal jeg se om jeg ikke kan få skrevet en oppdatering av peer-to-peer guiden og få med D2OL. Da havner den på forsiden, og med riktig timing vil det nok skaffe noen nye brukere.

Høres bra ut blacktower :thumbs:

Skrevet (endret)

Alle som bruker d2ol og bruker forumet, burde ha denne linken i signaturen

[URL=http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=119922]Støtt kampen mot saars og andre sykdomer med d2ol[/URL]

Endret av robgar
Skrevet
Hva er en farm? og er det noen som gidder å lage en veiledning i hva dette er / går ut på / hvordan dette virker?

En farm i denne sammenheng er ganske enkelt en haug med produserende datamaskiner, omtrent som kuer og/eller griser :-)

Skrevet (endret)
Samme her.  :ermm:

Kanskje Joddze fucka opp serveren når han rota med koden :green:

Eneste jeg gjorde var å paste den i siggen min,og sette inn mitt nick...kan ha bommet på en knapp eller noe siden det ble helt f*****,vet ikke hva som skjedde jeg...men noe må ha skjedd :mad:

EDIT: Der ja,moderator må ha fjernet siggen min :w00t:

Endret av Joddze
Skrevet
Eneste jeg gjorde var å paste den i siggen min,og sette inn mitt nick...kan ha bommet på en knapp eller noe siden det ble helt f*****,vet ikke hva som skjedde jeg...men noe må ha skjedd :mad:

EDIT: Der ja,moderator må ha fjernet siggen min :w00t:

Hmm... kunne se ut som iframe taggen ikke ble lukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...