hantimilon Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Skal gå til innkjøp av en ny laptop. Har kikket litt fram og tilbake på pcer en stund nå. Har tenkt å skaffe meg en laptop som jeg kan spille enkle spill på. Men lenge siden jeg har satt meg inn i prosessorer og skjermkort. Trenger derfor litt hjelp til å finne den beste for penga. Har kikket på acer da jeg liker disse best. lenge kikket på 5738, men ser nå det har kommet en 5740. Hvordan er skjermkort og cpu i forhold her? Vill den nye Intel i3-330 være bedre enn 5738 sin cpu?? Kom gjerne med andre tips om du har
-Just-Me- Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 kan du linke til akkurat de laptoppene du har sett på?
hean Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Desverre har de den ikke inne akkurat nå MEN det er nok det BESTE kjøpet som finnes til den prisen!! http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...er-aspire-5740g Utfordrer noen til å finne ett bedre kjøp
leifeinar Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Desverre har de den ikke inne akkurat nå MEN det er nok det BESTE kjøpet som finnes til den prisen!! http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...er-aspire-5740g Utfordrer noen til å finne ett bedre kjøp Ikke så mye og krangle på, fin maskin til fin pris. da lite info og finne på hd 5650 ??? eller kanskje google litt på saken HER Endret 31. januar 2010 av leifeinar
hantimilon Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 Acer 5740 koster kun 5000 på mpx. bra pris?
hean Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Acer 5740 koster kun 5000 på mpx. bra pris? Njaaa... husk samme modell kommer i mange forskjellige spesifikasjoner. Den du linket til har dårligere prosessor og grafikk men er absolutt ett ok kjøp.
hantimilon Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 (endret) ah så det nå, så ikke de forskjellen ved første øyekaste. Merket meg nå flere forskjeller på de jeg har sett. Må vell bare vente på at elkjøp eller noen andre tar de inn da.. Noen som vet om dette er en maskin som ikke har kommet enda? siden alle sider er enten utsolgt eller eta. Endret 31. januar 2010 av hantimilon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå