Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler meg merkelig på første gang i sengen?


Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

Hei. Jeg er forelsket i en jente, har følelser for henne og liker hun virkelig godt. Så vi bestemte oss for å møttes i dag og vi så på film før vi begynte å kose i sengen. Det enne førte til det andre, vi hadde tenkt å pule men jeg hadde ikke kondomer. Altså, hun er ikke jomfru og jeg er/var jomfru. Men igjen hun sa at jeg skulle kjøpe kondomer og at vi skulle møttes igjen snart. Nå ligger jeg med en merkelig følelsele, jeg ligger igjen med "jeg ble brukt følelelsen". Og det værste jeg vet er pullevenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg er forelsket i en jente, har følelser for henne og liker hun virkelig godt. Så vi bestemte oss for å møttes i dag og vi så på film før vi begynte å kose i sengen. Det enne førte til det andre, vi hadde tenkt å pule men jeg hadde ikke kondomer. Altså, hun er ikke jomfru og jeg er/var jomfru. Men igjen hun sa at jeg skulle kjøpe kondomer og at vi skulle møttes igjen snart. Nå ligger jeg med en merkelig følelsele, jeg ligger igjen med "jeg ble brukt følelelsen". Og det værste jeg vet er pullevenner.

 

 

kan du forklare hvorfor du føler at du har blitt brukt?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Jeg sa liksom "Jeg vil at du skal være min" og hun sa "ja". Også spurte jeg henne om hun så på meg som en pulevenn og der var det rask "nei".

Det andre var jo at det var rett på sak, av med buksene og kjøre på også gikk hun og sa at vi skulle møttes igjen og gjøre det.

 

Men motargument; hun ville først pleie meg og spurte ikke om jeg skulle fingre/sleike henne, hun søg og runket meg og det ble klining. Men vet ikke om dette har noen mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Virker egentlig som du synes ting går litt for og er usikker på hvor du har henne og hva hun egentlig vil. I så fall kan du jo prøve å forklare henne på en eller annen måte. Spørre om det bare er roting eller om hun legger noe mer i det.

Lenke til kommentar

Ja, du er brukt på det groveste. Jeg vil faktisk anbefale deg å oppsøke psykolog.

 

Sarcasm out.

 

 

Dersom du mener dette er å 'bli brukt' har du ett hardt liv foran deg.

 

Jeg mener... Jeg klarer ikke helt å se hvor du ble brukt...

Var det der hvor du ikke hadde kondomer du ble brukt?

Var det der hun tok saken i egne hender du ble brukt?

 

Beklager, jeg ser bare ikke problemet.

Lenke til kommentar
Ja, du er brukt på det groveste. Jeg vil faktisk anbefale deg å oppsøke psykolog.

 

Sarcasm out.

 

 

Dersom du mener dette er å 'bli brukt' har du ett hardt liv foran deg.

 

Jeg mener... Jeg klarer ikke helt å se hvor du ble brukt...

Var det der hvor du ikke hadde kondomer du ble brukt?

Var det der hun tok saken i egne hender du ble brukt?

 

Beklager, jeg ser bare ikke problemet.

 

 

det samme tenkte jeg når jeg leste. Den eneste som stiller seg i ett dårlig lys slik jeg ser det, er ts. Han er vel pr. definisjon en lurekuk som ikke hadde med kondomer, men dette er kun hvis han ikke har tenkt å gjennomføre dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...