Gå til innhold

Sony Ericsson Vivaz tråden


Gjest Slettet+712324

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+712324

Har bestemt meg for at dette blir min nye telefon. Er jeg heldig har jeg den i kveld allerede :thumbup: Gleder meg til å utforske den. :cool:

 

kan du si noe om opptak, kamera og wi-fi?

Lenke til kommentar

hvordan er brukeropplevelsen for dere som har fått deres Vivaz?Fornøyd?

 

Den er helt rå på batteritid, kamera, skjerm og design som banker de fleste så jeg er veldig fornøyd spesielt da jeg ga bare 2000,- via finn.no :yes:

 

 

Hmmm... var det jeg frykta ift. batteriet mitt ja. Jeg lada den i går ettermiddag, og dag tidlig var den tom for strøm ettersom den stod på i natt.. Og da hadde jeg KUN sendt et par meldinger i går kveld før jeg la meg....

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for at dette blir min nye telefon. Er jeg heldig har jeg den i kveld allerede :thumbup: Gleder meg til å utforske den. :cool:

 

kan du si noe om opptak, kamera og wi-fi?

 

Kamera eller opptak har jeg ikke nok grunnlag for å si noe om enda og wi-fi er jeg ikke en racer på :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+712324

hentet fra vivaz support hos Sony ericsson:

 

To add a symbol to a text message:

 

1.When you enter text in the text input window, tap the Options icon > Add symbol or tap * in Alphanumeric mode.

2.Select your desired symbol.

Note: It is not possible to add animated smiley symbols. Instead you can use the corresponding symbols like :).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dama har en slik en vivaz pro, som untatt kameraet er samme telefonen..

 

I troa på at dette begynte å bli vanlig ble vi veldig skuffet over at det ikke var noe standard "threaded sms", som tillome eldre sony ericsson telefoner med proprietert os har..

 

 

Greit nokk det, ligger masse gratis apps som fikser dette til symbian.. men så kommer problemet igjenn.. symbian..

 

Hva er den enkleste måten å få signert en fil?!? orker ikke å herje på japanske nettsider her å der.. Bruker selv android, å kan ikke fatte att nokia skal gjøre dette så inni ******** tungvint?!? Aldri symbian på meg om det skal være slik iallefall..

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324

okey..klikk på valg når innboks er markert,klikk på innstillinger,klikk på annet, klikk på vis meldinger i grupper velg ja..okey det er det nærmeste jeg kom som likner på trådet sms..grupper asså.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...