MatjoT Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Tittelen sier vel det meste... Er det noe jeg ikke har fått med meg i spillet eller er det "hemmelig"? Noen som kan fortelle meg hva de lette etter?
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det.
MatjoT Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Skrevet 7. februar 2010 jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det. I see. Takker. Joda, jeg har spillt Halo 3
Dani95 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 jeg er veldig sikker på at de lette etter portalen til arken. spill halo 3 så får du se det. om du spiller gjennom den siste banen på ODST så får du se ett klipp hvor truth tror jeg det var sitter å overvåker utgravingen. du bør ha spilt halo 3 for å forstå det. I see. Takker. Joda, jeg har spillt Halo 3 feil. De leter ikke etter noe men de er det for å stoppe forsyninger og supies fra mombasa til reach. Og for å finne et sted for å "aktivere" portalen til halo 7.
Reeve Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Det kan ikke stemme, siden Reach var allerede tapt og glassert av Covenant. ODST skjer mellom Halo 2 og Halo 3, og Reach tapt (og etterpå glassert) ved begynnelsen av Halo: Combat Evolved, som er første spillet i sjangeren. Dessuten var det til Halo 0, som er Arken, og ikke Halo 7, som er siste ringen i systemet. 1
Dani95 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Det kan ikke stemme, siden Reach var allerede tapt og glassert av Covenant. ODST skjer mellom Halo 2 og Halo 3, og Reach tapt (og etterpå glassert) ved begynnelsen av Halo: Combat Evolved, som er første spillet i sjangeren. Dessuten var det til Halo 0, som er Arken, og ikke Halo 7, som er siste ringen i systemet. I følge Halo Legents så blir den første Halo ringen; Halo 0 ødelagt av de dydsa som lagde Halo. Pga at; covernent hadde funnet ut at se hadde nøkkelen til å starte Halo 0.
Dani95 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Og for å være helt riktig kan ikke reach komme før Halo ev. Fordi at en spartan (som jeg tror heter 112) faller ut av begynnelsen av reach. Og du kan høre han i Halo ev.
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 hva er halo ev? om du mener halo CE/1 så er halo reach før halo CE/1. det er en prequel.
Dani95 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 hva er halo ev? om du mener halo CE/1 så er halo reach før halo CE/1. det er en prequel. Halo ev er Halo Combat Evolved. Det er det de kaller det i USA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå