Gå til innhold

vurderer ny "touch" telefon =)


Anbefalte innlegg

Hei!, har tenkt på kjøp av ny mobil en stund nå, men klarer ikkje heilt og bestemme meg, har veldig lyst på google sin nexus one, men den har ikkje kommet til Norge enda, og prisen skal vist bli på noe med 6000kr.

Har derfor vurdert kjøp av HTC HD2, denne mobilen ser super ut, og har mye av det eg ser etter i ein mobil, og denne skal vist vere mer "bruker vennlig" enn de forrige htc mobilene, men er alikevel ikkje heilt sikker.

så lurte på om dere kunne hjelpe meg med alternative touch mobiler, kan strekke meg til 5000-5500kr, og ser etter en med bra skjerm, som ikke er treg, se bra ut (tenker på layout på sjølve mobilen like mye som utsiden) og ha det meste innenfor det du forventer og finne på en smarttelefon i disse dager. Setter pris på all hjelp :thumbup:

 

Vidar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson Xperia X10? Framdeles litt usikkert når den slippes - leveringsdatoer varier fra slutten av februar (Komplett) til begynnelsen av april (Elprice), men når den kommer ser den glatt ut til å bli den beste Android mobilen på den norske markedet så langt, og du kan få den på nettet til under 5000 med frakt.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til Sony Ericsson Xperia X10.

Men jeg hadde en Sony Ericsson touch telefon på jobb (P700i?).

 

Det er noe av det mest elendige jeg har brukt noen gang, man kunne ikke trykke på noen ting, touch displayet var plassert der nermest bare for å kunne skrive touch på spesifikasjonene.

Den hadde nermest ikke funksjoner, min elgamle K700i som jeg hadde for mange år siden var like funksjonsrik!

 

Kjøp HD2 du ;)

Selv har jeg vanlig HD og er egentlig ganske fornøyd :)

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ikke til Sony Ericsson Xperia X10.

...det er da temmelig tydelig. :p Og det skal ikke akkurat den mest iherdige Google-tokten til for å se at problemene du hadde med din gamle SE mobil ikke er spesielt relevante til X10en.

 

Fra X10 tråden på Rykter forumet:

Endret av BlackLagoon
Lenke til kommentar
Samme merke.

Enig der, kjøpte en SE p800 for en stund siden.

Synes det er en ganske kjip telefon, batteriet har blitt veldig dårlig, skjermen er svak og den er ikke å sammenligne med andre merker på markedet.

Burde ikke være mulig at en så dyr telefon ikke takler store minnekort heller.

SKUFFET, neste gang blir det ikke SE...

Endret av oknp
Lenke til kommentar

Hvis du synes det er greit å ha telefon uten fysisk tastatur står det egentlig bare mellom Nexus og HD2. Det er de fetes mobilene som er på markedet akkurat nå.

 

HD2 har winmo, som er konge på jobb og office behandling.

 

Nexus har android som er rå på mange små gøyale program! Den har også amoled skjerm, noe som gjør batterilevetiden bedre en HD2!

 

Det du må finne ut av er om du vil gå for android eller winmo. Vil du ha mest mulig gøy med div applikasjoner og spotify ikke minst, gå for android.

 

PS:

Min Nexus er 2 dager gammel, og har bare testet den her hjemme. Du ser ikke den er brukt. Den skal selges for en rimelig penge...hinthint.. PM meg for spørsmål.

Endret av akilles_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...