Gå til innhold

erfaringer med www.fotoexperten.no ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig og si med et såpass nyetablert firma.

 

Ville nok ikke kjøpe dyre produkter fra dem i første omgang,Side-importerte produkter tar ikke hovedimportøren garantiansvar og du må henvende det til neste ledd for eventuelle reklamasjoner hvis butikken blir nedlagt,hvis neste ledd er i utlandet blir saken mer vanskelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sigh. Snikreklame liker vi ikke. Spesiellt når man gjør det så obvious som enkelte gjør det.

 

Husk at ved registrering på dette forumet har man akseptert at vi kan fakturere forsøk på snikreklame. Ops?

 

Dette var ikke snikreklame - men min erfaring med fotoexperten og ett konkret svar på ett spørsmål hverken mer eller mindre. Om slike svar ikke kan tillates, burde heller ikke slike spørsmål kunne stilles.

Lenke til kommentar
Ja. Og det gjorde du også med den andre brukeren din for et par måneder siden, ikkesant? Den gangen uten noen oppfordring fra andre i forkant.

Hehe - knallbra!

 

Supert at det slås ned på slikt her på forumet :)

 

 

Kan ikke se at det å gi positivt omtale for ett firma er galt som svar på ett innlegg. Stemmer at jeg har gitt samme firma god omtale i en annen tråd, men da gav jeg også ett annet firma god omtale.

 

Vel nok om det - er forøvrig enig i at snikreklame ikke skal tillates, så den saken er grei. Har handlet hos andre som har webshop, med god erfaring, som jeg ikke har problemer med å anbefale, hvis noen skulle spørre om erfaringer med ett bestemt firma. Etter å ha handlet på nettet i siden begynnelsen av 90 tallet har jeg en vis erfaring om hva som er god service

 

Har etter å ha fått advarsel, og slettet innlegg, sett meg mer rundt her på diskusjon.no, - og er litt forundret over hva som er tillatt av utsagn, bilder etc. og tråder,- uten at jeg vil spesifisere dette nærmere i plenum - da dette er gjort til en "vokter" av diskusjon.no og forventer at dette blir brakt videre og at jeg etter hvert får en tilbakemelding på dette.

 

Hvis vokterne av diskusjon.no mener at jeg har gått over streken med mine ytringer, forventer jeg en tilbakemelding på dette..... står for mine innlegg som ikke er noen form for reklame, men som egne erfaringer med firmaet som det ble referert til.

 

Forøvrig synes jeg at før ett innlegg som ikke er av krenkende art, blir slettet, bør brukrern kontaktes, slik at vedkommende har mulighet for å uttale seg. Mitt forhold til de firmaene som jeg har gitt positiv omtale har kun vært ett normalt kundeforhold hvor jeg har betalt en del store lapper til, uten å få annet igjen en enn de produktene jeg har betalt for.

 

En henvendelse til disse ville kunne bekrefte dette.

 

Forøvrig har jeg mer sans for ander forum, hvor brukerne står fram med fullt navn, og ikke skjuler seg bak ett nick, men dette er da min mening.

 

Til slutt, ha en strålende dag, enten du/dere er enig eller uenig med meg.

 

Hans P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...