Gå til innhold

Noen som kan skaffe meg 10th prestige acc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så forbanna idiotisk å ville hacke seg til 10. Prestige. Oppfordrer alle som vet hvordan man gjør dette og ikke dele dette med noen andre.

Skrevet

Er så forbanna idiotisk å ville hacke seg til 10. Prestige. Oppfordrer alle som vet hvordan man gjør dette og ikke dele dette med noen andre.

Enig at det er idiotisk, men det gjør meg ikke mindre interessert i å finne ut om det fremdeles går an.

• Liker 1
Skrevet

Enig at det er idiotisk, men det gjør meg ikke mindre interessert i å finne ut om det fremdeles går an.

Jeg vil ned i prestige.

Skrevet

Åh, det var godt å høre :) Trodde først du hadde planer om å hacke deg til 10. Prestige. Beklager.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Nå har jeg lagt en ny bruker :thumbup:

Bra for deg!

Kjipt at det ikke går på PC.

Gikk i COD4 though ..

• 4 måneder senere...
Skrevet

Nå har jeg lagt en ny bruker :thumbup:

Bra for deg!

Kjipt at det ikke går på PC.

Gikk i COD4 though ..

Går det ikke an på pc? Men nå vil jeg i 10.prestige og ha alle titel og emblemene som alle dei andre har lyst på å gjøre nå. :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...